Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I do not believe that you guys just circulate mails telling customers your change from Chilli to Chess or whatever but are unable to transfer the customers such that they have no problems calling. I have airtime in my chilli mobile but when i dial a nummer it says its not registered on network. What bullshit is this and why do you treat your clients insuch foolish and careless manner. You chose to change network provider, be sure you make the change without inconviniencing your clients, as simple as that, nonsense.
Helt krise Har 3 døtre som mangler SIM-kort etter bytte til Telia som operatør. Ringte inn og var nr 30 i kø - tok meg tid å vente... De lovet å sende SIM-kort dagen etter. Har nå ventet i 3 dager og ingenting har dukket opp. Nå må vi vente til over pinse. Hvis det kommer noe som helst da....
Meget dårlig kundebehandling svarer ikke på mail/sms, ventetid på 20-45 min før en kundebehandler svarer (kostnad for ventetid fra 70-200 kr) app som ikke virker, styr unna chilimobil.
Uten tvil rimlegaste abonnementet for dei som har lav bruk. Har så langt bere hatt kommunikasjon med dei pr e-post, men har fått hurtig svar. Kan anbefalast!
Har ringt kundeservice flere ganger den siste tiden pga overgang til Telia nett. Bruker i snitt 15 minutter på å komme gjennom hver gang og informasjonen som gis er for dårlig. Kan vel også nevne at min side har vært katastrofal, og appen har vel vært nede siden den ble lansert. Selskapets vekst kan neppe krediteres selve produktet... I skrivende stund bytter jeg abonnement for de tre telefonene i vår husstand.
Selv om de skifter nett og det kan kreve ressurser er det helt forferdelig. Tre dager uten å få svar på e-post, betaltjeneste for å ringe kundeservice, umulig å logge inn på mine sider, to sim kort der ingen av de fungerer. Dette er bare en pengeinntjeningstjeneste som samler kundebase på å være billig og videreselger med et absolutt minimum av service. Kunne like gjerne vært nigerianske svindlere.
Svindel hele veien. En tragedie at de får eksistere.
Har nå byttet fra chili og kommer til og advare andre mot det. Ringer man kundeservice må du belage deg på 30 min venting hver gang, og når man endelig kommer gjennom møter man en sur og lite hyggelig kundeservice. Fått 2 av 8 faktura fra dem. Resten har gått til inkassovarsel, fordi de ikke klarer og sende faktura. Hver gang jeg ringte og fortalte det fikk jeg bare til svar at det ikke var riktig. Kan nå heller ikke logge inn på minside, da tlf nr mitt plutselig ikke var i bruk der. Nå er det nok. Sa opp abbm i dag. Styr unna dette selskapet! Amatører!
De har gode priser på abbonnement, men prisene for å bruke kontantkort har steget kraftig siden de startet opp.Likevel skriver de : Chili er billig! Tar ofte lang tid å få svar på skriftlige henvendelser til kundeservice.Det virker noe ustrukturert det de holder på med! På nettsiden er det en del motstridende og villedende opplysninger om priser og vilkår. De hevder bl. a. at fritt EU-bruk kun gjelder i landet en oppholder seg i og ringing til Norge. Dette stemmer ikke. Det gjelder til/ fra hele EU-området unntatt trafikk fra Norge. Virker som nettsiden er laget av amatører. Chili er ikke å anbefale dersom en vil unngå problemer og irritasjon!
Skulle få overføring til Chili i går kl. 11. Nå 22 timer senere har jeg ennå ikke blitt koblet opp. Mitt gamle abonnement til Chess er satt inaktivt, og jeg er uten telefon. Chili svarer på kundeservice raskt, men det hjelper så lite når det ikke blir utrettet noe. Er spent på hvilken kompensasjon de kommer opp med. Jeg sier opp mitt abonnement på rekordtid, men en gang jeg er oppe å går. Drittselskap!
Bytter du til chilimobil, så må du regne med å betale flere hundre kroner over din faktura! De er veldig greie i begynnelsen, men etter noen måneder så plutselig får du sjokket!! Bruk dem aldri, aldri.
Dårlig kundeservice, Min side fungerer ikke, dårlig faktura oversikt. Blir du feilfakturert kan du bare glemme at noen fikser for deg.
Bra kundeservice, bra dekning for øyeblikket. God informasjon i forhold til operatørbytte nå i april. Byttet fra Onecall, hvor jeg hadde 5gb data til samme pris som jeg her får 10gb.
Tull med databruk, feil info, lite løsningsorientert kundeservice, ELENDIG min side opplegg og jeg kunne fortsatt. Er så utrolig misfornøyd. Eneste jeg ikke kan klage på er dekningen. Aldri mer chili mobil, vil fraråde alle å velge de.
Husk å lese det med liten skrift. Ved overforbruk av data reduserer de ikke hastigheten slik som er normalt, men lar takstameteret løpe i høy hastighet. Betalte 499, - ekstra for 400 MB. Da blir poenget litt borte. Regningen ble på 900, - totalt.
Synd dere bytter til Telia sitt nett det er ubrukbart der vi ferdes så hele familien må bytte til Hallo som opererer på Telenor sitt nett.