Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I alle år har jeg ringt til fasttelefon for kr 0,29 og til mobil kr 1.39 ( slike priser står til dags dato på deres side) Det er LØGN!!! Nå betaler jeg kun 1.39 uansett om jeg ringer til fast tlf eller mobil tlf... Prøvde å få svar på det gjennom FB men til ingen nytte... Det blir ikke aktuelt å fortsette å betale så mye per minutt!!! Dere må oppdatere riktig informasjon!!!
Problemer med kundeservice. Fryktelig lang ventetid i kø. Utgir PUK kode via Facebook chat. Bestilte til min bestemor, men hun hadde aldri dekning.
Alt er elendig med dette selskapet. Ikke får man faktura, går bare rett til inkasso før man får regning, og når man da skal ringe inn til chili mobil må du vente hvertfall 30 min for å komme gjennom. Er så utrolig dårlig! STYR UNNA!
Man står allerede som nr. 31 eller 19 hvis man ringer kundeservise. Har jeg aldri opplevt før sånn.... Jeg bytter snart.
Trodde det var mer seriøst, bestilte telefon abonnent får aldri bestillings bekreftelse eller sim kort. Sender epost komplett umulig å få svar, ringer inn nesten umulig der å, fikk svar til slutt der satt det noen som var helt uten erfaring bare rør, fikk sagt opp men regningen kommer selv om jeg har sagt opp.
Det er en grunn til at telefonselskapet er så billig! De svindler deg med å sende faktura for en tid du ikke har brukt de som leverandør. De brukte 1 mnd på å sende sim kort. De sier de sletter fakturaen som er feilberegnet, men likevel før du purringer. Kunderservice? Hvor begynner man, det tok 25 minutter i kø på tlf, løste det problemet = Nei!. De svarer ikke på Facebook selv om de ser du har skrevet. (Sjekk Facebook siden deres og se om du finner noen som skriver noe positivt om de) Mail nytter ikke, ikke fått svar på 1 mnd. Styr unna dette uprofesjonelle firmaet, det fortjener å gå konkurs. Gå til komplett isteden som matcher pristilbudet deres!
De klarte ikke å sende nytt sim-kort etter bytte fra telenor til telia innen fristen. Det tok 11 dager og tre telefoner, før jeg mottok nytt sim-kort. Jeg fikk da kontantkort som ikke ble bestilt. Når jeg ringte til dem måtte jeg vente totalt over en time før kontakt på de tre telefonene Nå har jeg byttet til one call familie. Det har jeg god erfaring med.