Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd. Eneste så mangler det fortsatt dekningen i visse områder
Hei Lars! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd! Om du har utfordringer med dekning, ikke nøl med å kontakte oss på kundeservice! Du kan nå oss på telefonnummer: 23 00 61 00. Så vil vi med glede se på dette :-) Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Nettverket går tregt mange steder, selv om det står at det er 5g. Kjøpte meg også Apple Watch ultra i god tro om at jeg kunne bruke Seim fra fjordkraft på den, noe som viste seg at ikke går.
Hei Tom Takk for din tilbakemelding. Fjordkraft Mobil bruker Telia sitt mobilnettverk, selv om vi støtter 5G dekning er det ikke alle steder dette er bygget ut og signalstyrke kan variere. Ved dårlig dekning kan man prøve å bytte til 4G+ for å se om det er bedre. Man kan se dekningsgrad i Telia dekningskart på nett. Det stemmer at man ikke kan bruke Apple Watch med esim fra Fjordkraft, dette fordi Apple krever lisens for å tilby dette. Man kan imidlertid bruke esim for iPad, andre nettbrett og andre smartklokker. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg gjerne. Fjordkraft Mobil tlf. 55 52 67 00. Vennlig hilsen Erling, Fjordkraft Mobil
Veldig fornøyd med fjordkraft mobil . Full dekning , og veldig fin oversikt på min side .
Hei Lise! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi utrolig stor pris på! :-) Om du skulle trenge bistand i fremtiden, ikke nøl med å kontakte oss på kundeservice! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilse Nicolai, Fjordkraft Mobil
Veldig god kundeservice/respons på forespørsler pr epot
Hei Tor! Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på den. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss, dette er noe vi har stort fokus på. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
ingen problemer med dekning så langt, ellers er alt som det har vært med tidligere leverandører også
Hei Anette Takk for en hyggelig tilbakemelding:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Malin, Fjordkraft Mobil
Opplever dårligere dekning enn hva jeg hadde tidligere selv om jeg ble lovet akkurat den samme dekningen.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at dekningen kan variere utifra hvor du bor i landet og hvor nær du er en sender. Derfor kan dekningen variere hos de forskjellige operatørene utifra hvor senderne er plassert. Men dette er noe Telia jobber kontinuerlig med å forbedre, slik at du som kunde har best mulig nett.
Jeg har ikke opplevd noen problemer så langt. Informativ app, bl.a.