Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at kvaliteten som leveres er god! Jeg får det jeg betaler for. Og det er veldig enkel oversikt i appen!
Hei, Simen F! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Varm hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
Hadde trøbbel med PUK kode torsdag 21.11. og fikk umiddelnart hjelp
Hei, Marit Takk for hyggelig tilbakemelding og kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen. Med vennlig hilsen Marcus, Fjordkraft mobil.
Virker kjappt og ok på mobil ,Nettbrett ! Bra info om tapte anrop når mobil avslått
Hei, Fridtjov! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Varm hilsen Amalie, Fjordkraft Mobil.
Fungerer greit. Har vært fornøyd. Det jeg mangler er at dere overfører strømregningen min til meg. Jeg betaler for den, men den står i huseiers navn
Hei Sigrun! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Gjerne kontakt vårt kundesenter, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg! Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Gode på dekning og pris 🙂 Dessuten synes jeg at oppfølgingen er veldig god 👍
Hei, Freddie R Takk for hyggelig tilbakemelding! Det tar vi absolutt med oss videre. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Marcus, Fjordkraft mobil.
For mye oppstarts problemer! Greie kunderådgivere men fikk ikke fikset problemet. Dårlig åpningstider på hjelpe tlf deres. Jeg kan ikke sitte i arbeidstid og prøve å fikse problem som er forårsaket av dere. Det blir også utrygt når dere ikke kan nås på helg! Det går ufattelig raskt data på deres abonomang vs hos talkmore. Jeg har måtte fylle på flere ganger med data trafikk som har gjot at jeg har måtte betale mye mer en om jeg bare ble hos talkmore. (Og nei jeg har ikke brukt tlf min noe annerledes en før jeg byttet) Det har vært en meget dårlig opplevelse med å bytte til dere
Hei T! Takk for din tilbakemelding. Vi har ulike mengder data inkludert i våre abonnement slik at man kan tilpasse abonnementet til forbruket, det vil bli rimeligere en å bestille ekstra datapakker i lengden. Dersom man kobler seg til wifi kan man spare på mobildata når man har anledning til det. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på epost for råd og veiledning dersom du ikke har anledning i arbeidstid: [email protected]. Du kan også nå oss på telefon 55 52 67 00 eller chat på våre nettsider mellom 09.00 og 16.00. Vennlig hilsen Erling, Fjordkraft Mobil
Jeg synes det er rart at jeg bare har 2-3 streker på dekningen, når jeg bor på Fornbu.
Hei, Maja Takk for din henvendelse! Dersom du opplever problem med dekning, kan du sjekke dekningskartet på https://www.telia.no/nett/dekning/. Der ser du også om det er arbeid på nettet i ditt område. Dersom det ikke er feilmeldinger eller tegn på dårlig dekning på kartet, kan det være innstillinger på telefonen eller selve telefonen som er problemet. Vi ber deg da kontakte oss per telefon eller chat for feilsøking. Ring 55 52 67 00 Åpent alle hverdager 9-16 Med vennlig hilsen Marcus, Fjordkraft mobil.