Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter bytte til Telia fungerte det elendig i Kroatia. Folk prøvde å ringe meg innenlands, kom ikke gjennom til meg. Sms fungerte heller ikke.
Hei Tor! Takk for tilbakemeldingen. Når man skal koble seg til utenlandsk mobilnett velger telefonen normalt første ledige mobilnett den finner. For at det skal fungere best mulig må man av og til skru av dette automatiske valget, og velge en annen operatør manuelt. Så lenge man er i Norge kobles man jo automatisk til Telia sitt nett som kunde hos Fjordkraft Mobil, men i utlandet er det ofte 2-3, eller flere, operatører man kan velge mellom. Velger du en annen operatør manuelt låses telefonen til den operatøren, frem til du eventuelt velger en annen. Om du trenger hjelp til dette anbefaler vi å ta kontakt med kundeservice, enten på telefon til 23 00 61 00 eller på e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Ekstremt ufin selger som ringte om nytt abbonement. Sa jeg hadde inngått avtale med annen operatør, men han ga seg ikke. Til slutt klappet han på røret uten å si hade engang. Dårlig ansikt utad for firmaet.
Hei Beate, Vi beklager at vår selger har oppført seg ufint, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Om du ønsker at dette følges opp nærmere setter vi pris på om du tar kontakt med oss på 23 00 61 00, eventuelt sender en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Har hatt det over lang tid og er fornøyd, men siden jeg bruker mere enn 100 Gb blir hastigheten redusert til 3 mbps. Ser derfor etter et mobilabonnement som ikke reduserer hastigheten så mye over 100 Gb
Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen. Et mobilabonnement med 100 GB til en avtalt hastighet holder for de fleste, men vi forstår at enkelte har behov for enda mer mobildata. Såvidt vi har klart å se begrenser de fleste operatører til 3 Mbit/s etter man når 100 GB en måned, men mobilmarkedet endrer seg såpass kjapt at denne grensen helt sikkert er mangedoblet om bare noen år :) Husk at du kan kjøpe Data Reload til 349,- kroner om du har nådd den månedlige grensen på 100 GB, da får du 100 nye GB til hastigheten som du betaler for i abonnementet ditt! Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Her I NordNorge har ikke fjordkraft mobil ikke noen relevans.Det er ikke dekning selv i åpent område!
Hei, Tom! Takk for tilbakemelding. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, til så mange som mulig, men vi anerkjenner at det er noen områder som faller utenfor. Vi håper dette endres med tiden. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Jeg er veldig fornøyd med fjordkraft men itt brødre før gode priser
Hei Kristin! Takk for tilbakemeldingen, kjekt å se at du er fornøyd. Om du ønsker et godt tilbud på mobiltelefon selges det brukte mobiltelefoner til en gunstig pris på Fjordkraft Markedsplass. Per i dag tilbyr vi ikke bredbånd/internett, forhåpentligvis finner du noen gode tilbud ellers på markedet :) Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Dekningen ble betydelig dårligere etter at fjordkraft gikk over til Telia!
Hei, Ola! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at dekningen ble dårligere for deg etter at vi byttet til Telia. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så mange som mulig bedre dekning og kvalitet. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Ser det er mye negativ omtale her, så vil legge til litt positivitet. Fjordkraft Mobil har en kjempehyggelig kundeservice med like kompetente personer som i konkurrerende selskaper. Gode priser på mobilabonnemang og Telia dekning som dekker det meste av landet. Her kan du også få datasim uten etablering og til kun 29 kr pr.mnd, noe ingen andre kan skilte med. Har hatt fjordkraft mobil i litt over 1 mnd, og de er helt utmerket. Ingen vonde ord om dette selskapet, ting bare fungerer.
Hei, John! Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt selskap og våre tjenester. Det er alltid en glede å kunne levere kvalitet og service til våre kunder. Vi verdsetter din tilbakemelding, og det motiverer oss til å fortsette å strebe etter det beste. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ikke nøl med å gi beskjed. Vi ser frem til å fortsette samarbeidet og ønsker deg en fantastisk dag! Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft