Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg overførte mitt mobil abonnement da dette var rimeligere enn Telia, samt at jeg fikk booster på 10 Gig, for å ikke miste det jeg hadde utestående ved overføring. Fornøyd så langt!
Hei Mari! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss så langt! Dersom det skulle være noe du behøver hjelp med etter hvert, så er det bare til å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Har ikke noe å utsette på Fjordkraft mobil. Virker veldig bra.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en fin helg! Med vennlig hilsen Henriette, Fjordkraft Mobil.
Dårlig dekning hele veien. Jeg er ikke fornøyd.Jeg vil ha bedre dekning, ellers bytter jeg abonnement .
Hei Shaif! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager virkelig at du har opplevd dårlig dekning. Vi forstår hvor frustrerende dette kan være, og vi ønsker å gjøre alt vi kan for å forbedre din opplevelse. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, men dessverre er det ikke alle steder hvor dekningsmastene våre er like sterke. dette er noe som jobbes med. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft
Ikke dekning overalt som eks i garasjen. Det hadde vi tidligere med Telenor.
Hei Carina! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. Fjordkraft benytter seg av Telia sitt mobilnett, og Telia jobber kontinuerlig for å forbedre dekning med utbyggelser av mobilnettet over hele landet. Kontakt oss gjerne om du lurer på noe. Vennlig hilsen Patrick, Fjordkraft
Enkelt og oversiktlig. Alt samlet i en og samme app.
Hei Torill! Takk for en din tilbakemelding. Vi er opptatt av kundetilfredshet og prioriterer gode brukeropplevelser i appen. Det er derfor veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med løsningen hos oss. Vennlig hilsen Live, Fjordkraft Mobil
De har nesten ikke dekning, når jeg gjør rundt med kompiser må jeg låne telefonene deres for å få tilgang til internett og Snapchat
Hei Thomas! Beklager så mye at du opplever disse problemene. Vi har lyst til å prøve å løse dette. Det jeg vil anbefale deg er å ta kontakt med kundeservice, så vi kan se på innstillingene dine. Kanskje det kan løse problemet. Hilsen Camilla
Mye dårligere enn telenor, ser senderen, feiljustert?
Hei, Ragna! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kunde tilfredshet høyt, så vi syns det er dumt å høre at du har problemer med dekningen på ditt abonnement hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55526700 om du ønsker, så kan vi se på dette sammen med deg. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil