Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God hjelp på e-post. Veldig kundevennlig. Er også veldig flink til å informere kunden.
Veldig hyggelig tilbakemelding Heidi. Takk for fin omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Meget rask og effektiv kundeservice, via Facebook-messenger svarte de asap å fikset det jeg trengte uten om og men. 12 åringen har registrert seg på en side, blitt svindlet via siden å blitt belastet via Strex.no mobilbet. De trakk fra summen uten problem. Meget fornøyd.
Flott å høre at det ordnet seg både raskt og bra. Vi er her for hjelpe når det trengs. Takk for flott omtale👍🏻 Thomas // Happybytes
I forbindelse med utsending av nytt SIM kort: Helt fantastisk rask respons på mail (minutter!) - og i tillegg svært hjelpsom og løsningsorientert - STJERNE I BOKA :)
Kjappe som 5G..😀 Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for veldig hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Jeg satte pris på at kundeservice både sørget for at overføring av eier gikk smertefritt, og at jeg fikk tilbakemelding når dette var gjennomført.
Vi er her for å hjelpe når du trenger oss 👍🏻 Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Because help always ,is worry for me. Thank you very much. Always answer me , help, to fint the problems....
Muchas gracias Bertha. We´re happy to help any time. Thank you for the positive feedback👍🏻 Thomas // Happybytes
Jeg fikk raskt svar på e-post, abonnementet mitt ble endret umiddelbart på forespørsel, og når jeg foreslo en ny og bedre løsning for å kunne endre abonnement selv, viste det seg at de allerede var på saken med nær forestående lansering. Tommel opp!
Herlig å høre Camilla 👍🏻 Abonnementsbytte på "min side" som jeg antar du kanskje hadde i tankene er forøvrig snart klar. Tusen takk for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Telefonen kobles fra nettverket slik at det ikke går an å ringe inn / ut. Dette merker jeg ikke før jeg skal prøve å ringe inn/ut. Merkbart flere spam/svindel telefoner etter jeg byttet til Happybytes. Dette er også nevnt av andre som har Happybytes. Svaret fra Happybytes er som følger: - Bytt til en telefon som ikke har dualsim (muligheter for flere SIM kort) - Skru av og på telefonen med jevne mellomrom - Ikke opphold deg i områder med 5g - Vi benytter samme filter for spam/svindeltelefoner som Telenor - Bytte operatør hjelper ikke på spam/svindeltelefoner (selvom andre operatører teknisk sett kan ha andre filter) Heldigvis er det så uproblematisk å bytte :)
Det du beskriver her, har ingenting med Happybytes som mobiloperatør å gjøre og er overhode ikke noe våre kunder opplever. Har sett på saken din og det du gjengir som "våre svar" her stemmer jo heller ikke med det vi svart deg. Uansett beklagelig at vi klarte å få til et happy kundeforhold. Thomas // Happybytes