Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endret priser uten å varsle, og ikke bare litt heller. 50 kr økning. Alt for dyrt.
Hei Even. Varsel er sendt per epost i slutten av november. Thomas // Happybytes
For en dag med å være kunde betaler du for hel måned. Uventet prisøkning for abonament.
Ved overføring til annet selskap er det det nye mobilselskapet (og du selv) som bestemmer dato for overføring. Som informert deg om per sms er det lurt og gjøre dette den siste dagen i måneden for å unngå dobbel faktura. Thomas // Happybytes
Begynte billig, men etter noen måneder økte de prisen med 25%, i en tid hvor andre leverandører går ned med prisen. Gikk fra å være en av de billigste til å bli en av de dyreste. Ikke å anbefale.
Synd du ikke er fornøyd med oss Vidar men vi er langt i fra de dyreste. faktisk er vi mye billigere en det 95% av norske mobilkunder har i telefonen i dag. Thomas // Happybytes
Happybytes brukte en del tid på å levere 5G til telefonen min som var 5G klar. Derimot var ikke LTE nettet som ble kompensert med av verste sorten. Plunder jeg derimot har hatt har vært leveranse av SIM-kort til blokken jeg bor i. Om dette var postbudet eller leverandør som hadde feilmerket er vanskelig å si. Oppå dette synes jeg det i tillegg har vært vanskelig brukergrensesnitt på appen for å aktivere enkelte funksjoner. Et eksempel på dette var å aktivere delt internett på iphonen min. Dette var ikke super intuitivt, og hadde jeg vært hakket eldre kunne dette blitt et mareritt å få til.
Takk for gode tilbakemeldinger Stian. Tregheten i tilgang til 5G lå dessverre ikke hos oss men hos mobilprodusentene som må legge inn innstillingene i sine OS. Dette har frustrert oss minst like mye. Når det gjelder sending av SIM-kort sendes dette til folkeregistert adresse så usikker på hva som kan ha skjedd der. Delt internett er ikke noe du trenger å aktivere i APP/Min Side, men i innstillingene på telefonen. Du finner guide på dette på våre nettsider. Thomas // Happybytes
VoLTE støttes ikke på OnePlus telefoner hos happybytes, noe jeg har stolt blindt på siden det er det kundeservice svarer. Byttet til Nicemobil etter prisøkning og der fungerer VoLTE fint. Er også møkk lei av mobiloperatører som ikke duger i mattematikk. 248 kr for 3 dager? Takk for meg.
Ikke noe hyggelig å høre at du forlater oss Daniel. Når det gjelder sistnevnte er det helt likt også hos våre konkurrenter (hos noen en del verre) Thomas // Happybytes
Jeg har vært i kontakt med kundesenteret vedr bytte av abb og noen spørsmål. God og rask tilbakemelding, så det fungerer fint. Godt fornøyd, men det hadde vært fint med tlf kontakt også, men da blir det vel dyrere abb.
Takk for at du har valgt Happybytes Berit. Bra du er fornøyd med hjelpen fra kundeservice. At vi har valgt bort telefon har ikke nødvendigvis noe med pris å gjøre men vi mener det gjør oss i stand til å hjelpe bedre og mer effektivt. Thomas // Happybytes
God kundeservice som hjalp meg helt til problemet var løst.
Takk for at du har valgt Happybytes Sondre og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes