Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!
Hei Karin, Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Så langt er jeg veldig fornøyd. Billig og bra respons på service.
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Vi skal gjøre vårt ytterste for at det skal fortsette sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Rimelig og bra, hvis du bruker mye data, eller ingen data. Hvis du kun ringer, sender sms/mms, er dette det beste. Bruker du bare litt data, blir det dyrt. Tilleggstjenester er også rimelige, og noen er kostnadsfrie. Fakturering fungerer også, men pass på at du blir portert over i begynnelsen av måneden, da en en blir fakturert for full måned uansett om en har hatt abonnement i f.eks bare i 2 dager i slutten av måneden. Anbefales til de som bruker ingen data, eller mye data!
Hei Arne, så bra du er fornøyd :D men man betaler ikke for en hel måned uavhengig av når man porterer, man betaler kun fra dagen man porterer til slutten av måneden, dvs porterer du når det er igjen 2 dager av en måned, betaler du kun for 2 dager den måneden :) - Mvh Lars // Happybytes
Jeg har hatt to tlfnr og to abonnement med to adskilte faktura hos samme leverandør, (både Telia og Talkmore) men det går ikke hos Happybytes. Kan bare ha ett abonnement, dvs kun en faktura i flg deres kundeservice. Jeg ønsker å ha en faktura for hvert nr., men det går ikke, i motsetning til hos f.eks Telia eller Talkmore. Så da kan jeg ikke flytte det andre abonnementet mitt til Happybytes.
Hei Eke, Det hender vi får inn nye problemstillinger som vi dessverre ikke har løsninger for på stående fot. Vi prøver alltid å finne løsninger som fungerer for kundene våre. Som regel lykkes vi, som i dette tilfellet, men av og til må vi rett og slett henvise videre. Håper du er fornøyd med løsningen du har nå :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Billig abonnement. Rask og god service. Hva mer kan en forvente? Topp!!!👍
Hei Bjørn, Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Det har ergret meg i lang tid over å betale for avtalepakker med data, når dette er noe jeg overhodet ikke bruker. Endelig en "ren" kommunikasjonsavtale - til en utrolig pris! Telenors nett sørger for kvaliteten. Når det gjelder kommunikasjon, har erfaringen med Happybytes har så langt vært bare positiv; veldig rask og hjelpsom respons på e-mail. Dessuten en hjemmeside som er svært oversiktlig og grei.
Hei Paul, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :) Vi er helt enige at man kun skal betale for det man trenger hver måned, og vi skjønner at folk har varierende behov. Hyggelig å høre at du liker hjemmesiden vår, vi jobber hele tiden med å gjøre det enklest mulig å finne informasjonen du trenger der :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Veldig bra, og uten sidestykke billigst for dem som reiser mye/forskjellige steder!
Hei Knut, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi har siden start vært opptatt av at vi skal ha rettferdig prising på all trafikk, enten det er i Norge, EU/EØS eller i resten av verden. Da er det alltid gøy med hyggelige tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :) Mvh, Mathias fra Happybytes