Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra med mye data 10 GB til 100+ GB. Slipper å tenke på hvor mye en bruker, betaler bare for brukt data. Ikke så gunstig med veldig lite data. Telenor var dårligere i de fleste EU land enn Telia.
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Det er helt sant som du sier at det blir gunstigere jo mer data du bruker, og bruker man alltid 1 GB f.eks. så vil det nok lønne seg å finne en pakke som passer. Har man litt varierende forbruk derimot, så trenger man ikke bruke så mye før det fort kan bli billigere hos oss allikevel, om man ser på året totalt sett og ikke på en måned av gangen. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Trengte hjelp til å få ett ekstra SIM-kort, og de ordet det fort. Hadde problemer med bankid og de svart etter 5 minutter. Makan til service har jeg aldri fått hos andre teleoperatører
Hei Morten, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Gav mig snabbt och effektivt den info jag behövde för att bruka mobilen i USA. En meget hygglig korrespondens ;)
Hei Birgitta, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Dette var min første henvendelse til Happybytes. Å få svar på spørsmål til et kundeservice-system så raskt har jeg aldri erfart tidligere. Flott service!
Hei Torbjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg har vært kunde både hos OneCall og Ice, men har aldri vært så fornøyd som jeg er med Happybytes! Både når det gjelder dekning og særlig prisene deres! Med mitt abonnement, kr 50,- per mnd, betaler jeg kun for mobil data som jeg bruker. Jeg er ofte i og utenfor EU/EØS land og prisene til Happybytes der er ritkig hyggelige! Det samme gjelder deres kundeservice, som fortjener ti stjerner!
Hei Marta, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg har byttet abonnement fra Telenor til Happybytes, og det gikk knirkefritt. Har også reist i EU, og tjenestene fungerte 100% tilfredsstillende. Fin Min side. I Happybytes er det ingen månedsavgift på ekstra data-SIM eller ekstra betaling for bruk av BANK-ID på mobil. Det betyr i praksis ca. 35-40 kr spart/mnd. Utløsende faktor for bytte av mobilselskap min del var derimot mest det enkle, transparente og ærlige prissystemet «betal for det du bruker uten dyre datapakker». Telenors Fleksi abonnement starter først på 450 kr/mnd. for 10 GB, og ligger jevnt over dyrere i pris (f.eks. 64 kr over Happybytes for 20 GB). Terskelen på 450 kr for Fleksi er ikke OK fra et forbrukerståsted. Data rollover er å sukre denne sure pillen, og bidrar kanskje til at man bruker mer data enn man trenger. Så kan man innvende at Telenor har Music Freedom og Min Sky inn i prisen. Men det er selvsagt ikke gratis, da man tar seg betalt for dette gjennom høyere grunnpriser og betaling for basale tilleggstjenester. Min Sky har dessuten dårlig funksjonalitet for transport av filer. Har man svært stor behov for data er det selvsagt bedre alternativ enn Happybytes prismessig. Har man derimot lite databehov eller variabelt databehov er det midt i blinken. Så får vi håpe at prismodellen til happybytes går rundt i det lange løp.
Hei Roger, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi er helt enige i at det enkle ofte er det beste. Når det gjelder langsiktigheten i dette så kan vi forsikre deg om at vi ikke har noen planer å forsvinne med det første. Tusen takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg er veldig fornøyd mitt abonnement. Jeg bruker det endel i utlandet, og de har de laveste prisene i landene jeg reiser til. Har kontaktet kundeservice noen ganger og har alltid fått veldig rask og god service.
Hei Magne, Så godt å høre at du er fornøyd :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes