Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God hjelp å få. De var vennlige og effektive på mail. Jeg fikk det produktet jeg ønsket meg. Gleder meg til å komme tilbake til dere. Stort pluss at dere bruker telenor sitt bett.
Velkommen tilbake Håkon🙌🏻 Takk for fin omtale. Thomas // Happybytes
Sim-kortet mitt funket ikke, men support fant ut av det og aktiverte kortet. Flinke folk :)
Godt å høre at det ordnet seg. Takk for hyggelig tilbakemelding 👍🏻 Thomas // Happybytes
Jeg fikk rask hjelp til å bytte abonnement, og ikke minst info om hvor ofte det kan byttes. Settes stor pris på.
Takk for veldig hyggelig omtale Lise 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Veldig god og nyttig bistand fra kundeservice i forbindelse med bytte av abonnement til Happybytes.
Teamet på kundeservice takker og bukker for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Har bare hatt positive opplevelser med kundeservice som både er hyggelig og betryggende!
Teamet på kundeservice takker så mye for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Gikk over til Talkmore før nyår(2021), dem har sendt fakturer frem til mars 2022! Trots att talkmore sagt ifra før nyår2021, vi børjade bruka talkmore december 2021.. og få kontakt med happy bytes er vanskligere en å få kontakt med påven! Dette har ikke ens en tlf kundeservice! Dette er tragisk!
Lov å klage men da må du holde deg til det som er sant. Du ble overført til ny leverandør 07. februar i år. Som de fleste av tilbakemeldingene her på Bytt viser er det fint lite som er enklere en å komme i kontakt med oss. Thomas// Happybytes
Mye mobildata til en fornuftig pris, fin app og oversiktsbilde for å kunne administrere flere abonnement samtidig.
Takk for fin tilbakemelding Ole 🙏🏻 Thomas // Happybytes