⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Happybytes
1 083 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Ingen trend

Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
1 083 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Happybytes er rangert
#2 av 13 mobiloperatører
80%
Bra
80% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 083 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
801
52
41
62
127
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 1 083 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket service

Omtale av  Torbjørn B

Meget hurtige svar på henvendelser. Høflige svar. Meget fornøyd.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:45

Hei Torbjørn, Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Omtale for god service

Omtale av  Elin

Fantastisk service🤞angrer ikke at jeg byttet til dere😊

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:45

Hei Elin, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid gøy å få gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Passer mitt forbruk å måte å bruke data på, perfekt

Omtale av  Anders

Flott og rask levering av simkort etter en enkel å kjapp bestilling på nettsiden, bra oversikt over forbruk lett å bestille/avbestille tilleggstjenester. Hadde spørsmål ang wifi anrop å det fikk eg raskt svar på av kundeservice.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59

Hei Anders, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og service. Vi skal gjøre vårt beste for at du skal fortsette å være det i fremtiden :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Veldig fornøyd

Omtale av  Arne T

Rask og serviceinnstilt kundeservice! Elsker å betale for faktisk bruk, har ikke hatt lavere mobilregning som nå. Tommel opp!

Svar fra Happybytes
14.08.2019 11:34

Hei Arne, Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det gøy med gode tilbakemeldinger. Hyggelig å høre at du liker abonnementsløsningen vår og at den sparer deg penger . Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Fornøyd!

Omtale av  Eivind N

Bra og rask kundeservice, liker at jeg ikke trenger å velge pakke, men betaler for det jeg faktisk bruker. Ser at man kan sette maks-grense på databruk, men det har ikke vært nødvendig enda hvert fall. Også stort pluss at de er billig i utlandet.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 14:13

Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Det stemmer at man kan velge en gitt datamengde der hastigheten på data skal strupes for mer kontroll fra "min side" dersom man ønsker det :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Smarte løsninger til gustige priser, super kundeservice!

Omtale av  Per M. B

Smarte mobil og mobilt bredbåndsabonnement med fleksibel mobildata løsning. Null stress med faste datapakker med dyre tilleggspakker når du går tom. Happybytes Bare Data er perfekt til bruk for mobilt bredbånd på hytta!

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59

Hei Per, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det er kjipt med dyre tilleggspakker, og mye bedre å kun betale for det man faktisk bruker, til en rettferdig pris. Derfor skal du heller ikke betale for internett på hytta når du ikke er der. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Styr unna! Villledende markedsføring.

Omtale av  Dag L

Man blir ikke happy når 1GB data koster 150 kr som gjør abonnementet til det DYRESTE i markedet.

Svar fra Happybytes
28.01.2019 10:15

Hei Dag, Vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsene dine, verken med villedende markedsføring, eller at vi er det dyreste abonnementet på markedet, og kan forsikre deg om at ingen av disse påstandene stemmer. La oss ta dette med at vi er «dyrest på markedet» først. Vi har et litt annerledes konsept enn andre mobiloperatører og Kan være litt vanskelig å sammenligne en til en. Om du sammenligner priser akkurat på «pakkenivåer» så vil vi kunne komme dårligere ut ettersom andre mobiloperatører gjerne legger seg kunstig lavt i pris på disse pakkenivåene (men selv ikke her stemmer det at vi er dyrest om du sammenligner med abonnement i priskalkulatoren til tek.no som er godkjent av NKOM). Grunnen til at de som selger «pakker» ofte ligger kunstig lavt i pris på akkurat disse nivåene er at de vet at svært mange kunder enten vil bruke mye mindre data enn pakken de kjøper og dermed betale for data de aldri kommer til å bruke, eller bruker «for mye» og ender opp med å betale dyrt for overforbruk. Hos oss betaler man akkurat for det du bruker, per MB, slik at man unngår dyrt overforbruk eller å betale for data du aldri fikk brukt. Om man har et svært jevnt forbruk som passer godt med et gitt pakkenivå så vil man ikke få noen bedre pris hos oss, ettersom dette altså er kunstig lavt, men så har jo de fleste av oss litt varierende forbruk fra måned til måned og da vil vi være et godt alternativ. Prisen synker også per MB, så om du f.eks. Bruker 10 GB og trenger 1 GB til for å komme deg gjennom måneden så slipper du å kjøpe en «tilleggs GB» til 99,- hos oss, da koster 1 GB 7kr, hvis du bruker opp hele da. Når det gjelder villedende markedsføring så er dette noe vi stiller oss veldig undrende til. Vi har aldri reklamert for noe vi ikke tilbyr eller priser vi ikke operer med. Om du allikevel mener vi har gjort det må du gjerne sende oss noen eksempler til meg på [email protected] så skal jeg gjennomgå disse, for dette er noe vi tar svært alvorlig. Vi streber etter å være «sannsynligvis verdens ærligste mobilselskap» uten masse liten skrift og skjulte kostnader, og nøyaktige annonser faller også inn under dette. Jeg vil anta at du ikke er kunde hos oss, men om du har litt varierende forbruk og tester oss så vil du nok se at det er penger å spare på å ikke betale for data som aldri blir brukt eller å slippe å kjøpe «tilleggsdata». Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Happybytes har 1 083 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Har tilegnet profilen
Happybytes deltar på Bytt.no

Happybytes har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Happybytes besvarer omtaler

Happybytes har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Happybytes ønsker tilbakemeldinger

Happybytes benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR