Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk raskt svar på e-post, abonnementet mitt ble endret umiddelbart på forespørsel, og når jeg foreslo en ny og bedre løsning for å kunne endre abonnement selv, viste det seg at de allerede var på saken med nær forestående lansering. Tommel opp!
Herlig å høre Camilla 👍🏻 Abonnementsbytte på "min side" som jeg antar du kanskje hadde i tankene er forøvrig snart klar. Tusen takk for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Telefonen kobles fra nettverket slik at det ikke går an å ringe inn / ut. Dette merker jeg ikke før jeg skal prøve å ringe inn/ut. Merkbart flere spam/svindel telefoner etter jeg byttet til Happybytes. Dette er også nevnt av andre som har Happybytes. Svaret fra Happybytes er som følger: - Bytt til en telefon som ikke har dualsim (muligheter for flere SIM kort) - Skru av og på telefonen med jevne mellomrom - Ikke opphold deg i områder med 5g - Vi benytter samme filter for spam/svindeltelefoner som Telenor - Bytte operatør hjelper ikke på spam/svindeltelefoner (selvom andre operatører teknisk sett kan ha andre filter) Heldigvis er det så uproblematisk å bytte :)
Det du beskriver her, har ingenting med Happybytes som mobiloperatør å gjøre og er overhode ikke noe våre kunder opplever. Har sett på saken din og det du gjengir som "våre svar" her stemmer jo heller ikke med det vi svart deg. Uansett beklagelig at vi klarte å få til et happy kundeforhold. Thomas // Happybytes
Hatt happybytes lenge, billigste og beste mobil abbonement har hatt i de siste 22 årene...
Vi skal være både BILLIG & BRA. Alltid. Herlig å høre at det også er din erfaring 🙌🏻 Takk så mye for fin omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Opplever å bli tatt godt vare på og flott kundeservice med rask tilbakemelding. God informasjon og hyggelige priser 😊
Det eneste vi er mer glad i en "billige mobilpriser" er kundene våre 💛 Tusen takk for at du valgte oss og for en feiende flott omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Fra første kommunikasjon med Happybytes har det fungert utmerket. Nå var jeg forberedt og tok kontakt med dem en-to uker før byttet. Vi avtalte tid og jeg satte in Sim kortet til avtalt tid. Det eneste jeg måtte gjøre var å slå av telefonen, sette i Sim-kort, slå på telefonen, vente 10 minutter og så velge Happybytes som leverandør. Atså et smertefritt bytte.
Herlig enkelt 🙌🏻 Tusen takk for flott omtale Jarle. Thomas // Happybytes
Gir mest for pengene, har best dekning (Telenor) og god/rask/hyggelig kundeservice 👌
"Både billig og bra" er vårt mantra så vi blir superglad når du også opplever det sånn 🙌🏻 Takk for fin omtale. Thomas // Happybytes
Svarte nesten med en gang på mail og ordnet med en gang det jeg lurte på.
Rask og god hjelp er det du skal forvente av oss. Hyggelig at du også opplever det slik. Takk for fin omtale Kjell 👍🏻 Thomas // Happybytes