Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har Happybytes på begge hyttene mine, og da betaler jeg kun når det er i bruk. Totalt sett så sparer jeg mye iløpet av et år. Anbefales
Hei Håvard, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det ville vært dumt å betale for internett på hytta når den ikke er bruk. De er nok mange som kan spare penger på å kun betale når man faktisk bruker hytta. Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling :) Mvh, Mathias fra Happybytes
En venn fortalte meg om Happybytes og jeg er kjempefornøyd! Rask oppfølging på spørsmål, god service på alle måter! Med andre ord meget kundevennlig!
Hei Arnold, Veldig hygglig å høre at du er fornøyd :) Vi legger stor vekt på å utøve god kundeservice, så da er det ekstra hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Har ingen dårlig erfaring sånn sett men det blir fort dyrt om en bruker litt data. Tenkte jeg skulle prøve det da komplett fikk over til ice. Super dekning. Men lite forutsigbart når en bruker en del data. Ble dyrere enn hva jeg hadde trodd.
Hei Veronica, Synd å høre at du ble helt fornøyd. Vår erfaring er at de fleste vil spare penger på betale for faktisk forbruk fremfor en fast datapakke hver måned, men at man ofte må se dette over litt tid da noen måneder vil være dyrere enn andre grunnet ulikt forbruk. Er du derimot en av de som har et helt jevnt forbruk gjennom året vil du nok kunne finne abonnement som passer bedre for dette. Vi ser at det kan virke litt lite forutsigbart med helt variabel data hver måned. Derfor finner du også funksjonalitet for å strupe datahastigheten ved ulike datamengder på "Min Side" slik at du unngår overraskelser . Håper du har funnet noe som passer ditt forbruk, hvis ikke er du selfølgelig hjertelig velkommen tilbake :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Eneste i sitt slag. Perfekt for enkelte. wifi-tale som fungerer. hyggelig kundeservice.
Hei Steinar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Vi tror også at det kan være lønnsomt for mange som gjerne har litt variabelt data-behov gjennom året. God kundeservice skal alltid være hyggelig, så veldig bra at du opplever den som det. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Har byttet mobiloperatøren fordi hadde ikke fått mobildata og kunne ikke bruke internet. Den gamle mobiloperatøren skyldes på feil i min mobil. Men nå kan bruke data så mye som vil med de samme mobilen.
Hei Valentina, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være det fremover. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
For meg som bruker telefonen lite, og ikke trenger å ha data på mobilen,p asser Happybytes helt perfekt.
Hei Egil, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at man ikke bør betale for mer enn enn det man bruker. Derfor lagde vi et abonnement som tilpasser seg kunden, ikke omvendt. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Min kone og jeg byttet over til Happybytes for en stund tilbake, og vi har merket en merkbar reduksjon i våre månedlige mobilutgifter. Før brukte vi OneCall, og de var helt klart dyrere for oss. Nå har vi også tegnet et abonnement for vår datter.
Hei Ronny, Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd. Vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal fortsette å være det i fremtiden. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes