Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra og rask kundeservice, liker at jeg ikke trenger å velge pakke, men betaler for det jeg faktisk bruker. Ser at man kan sette maks-grense på databruk, men det har ikke vært nødvendig enda hvert fall. Også stort pluss at de er billig i utlandet.
Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Det stemmer at man kan velge en gitt datamengde der hastigheten på data skal strupes for mer kontroll fra "min side" dersom man ønsker det :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Smarte mobil og mobilt bredbåndsabonnement med fleksibel mobildata løsning. Null stress med faste datapakker med dyre tilleggspakker når du går tom. Happybytes Bare Data er perfekt til bruk for mobilt bredbånd på hytta!
Hei Per, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det er kjipt med dyre tilleggspakker, og mye bedre å kun betale for det man faktisk bruker, til en rettferdig pris. Derfor skal du heller ikke betale for internett på hytta når du ikke er der. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Man blir ikke happy når 1GB data koster 150 kr som gjør abonnementet til det DYRESTE i markedet.
Hei Dag, Vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsene dine, verken med villedende markedsføring, eller at vi er det dyreste abonnementet på markedet, og kan forsikre deg om at ingen av disse påstandene stemmer. La oss ta dette med at vi er «dyrest på markedet» først. Vi har et litt annerledes konsept enn andre mobiloperatører og Kan være litt vanskelig å sammenligne en til en. Om du sammenligner priser akkurat på «pakkenivåer» så vil vi kunne komme dårligere ut ettersom andre mobiloperatører gjerne legger seg kunstig lavt i pris på disse pakkenivåene (men selv ikke her stemmer det at vi er dyrest om du sammenligner med abonnement i priskalkulatoren til tek.no som er godkjent av NKOM). Grunnen til at de som selger «pakker» ofte ligger kunstig lavt i pris på akkurat disse nivåene er at de vet at svært mange kunder enten vil bruke mye mindre data enn pakken de kjøper og dermed betale for data de aldri kommer til å bruke, eller bruker «for mye» og ender opp med å betale dyrt for overforbruk. Hos oss betaler man akkurat for det du bruker, per MB, slik at man unngår dyrt overforbruk eller å betale for data du aldri fikk brukt. Om man har et svært jevnt forbruk som passer godt med et gitt pakkenivå så vil man ikke få noen bedre pris hos oss, ettersom dette altså er kunstig lavt, men så har jo de fleste av oss litt varierende forbruk fra måned til måned og da vil vi være et godt alternativ. Prisen synker også per MB, så om du f.eks. Bruker 10 GB og trenger 1 GB til for å komme deg gjennom måneden så slipper du å kjøpe en «tilleggs GB» til 99,- hos oss, da koster 1 GB 7kr, hvis du bruker opp hele da. Når det gjelder villedende markedsføring så er dette noe vi stiller oss veldig undrende til. Vi har aldri reklamert for noe vi ikke tilbyr eller priser vi ikke operer med. Om du allikevel mener vi har gjort det må du gjerne sende oss noen eksempler til meg på [email protected] så skal jeg gjennomgå disse, for dette er noe vi tar svært alvorlig. Vi streber etter å være «sannsynligvis verdens ærligste mobilselskap» uten masse liten skrift og skjulte kostnader, og nøyaktige annonser faller også inn under dette. Jeg vil anta at du ikke er kunde hos oss, men om du har litt varierende forbruk og tester oss så vil du nok se at det er penger å spare på å ikke betale for data som aldri blir brukt eller å slippe å kjøpe «tilleggsdata». Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kjempefornøyd, god service og gode priser, spesielt på utland!
Flott å høre at du er fornøyd. Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik. Vennlig hilsen Thomas // Happybytes
Fant ut om Happybytes på en nettartikkel. Hadde aldri hørt om de før, men med en gang jeg gikk inn på nettsiden skjønte jeg at dette var noe for meg. Fremfor å få deg inn som kunde med misvisende lokketilbud av usikker verdi og hvor du må i etterkant betale enormt mye med en gang du bruker for mye data eller gjennom skjulte kostnader (har erfart dette hos mange ulike mobiloperatører), virker modellen til HappyBytes preget av fullstendig åpenhet. Dette er en svært sjelden trekk i telekombransjen. Du betaler nemlig kun for faktisk bruk, fremfor faste priser. Dette kan kanskje høres skremmende ut men er egentlig veldig fint for en som meg som har varierende databruk, da slipper jeg å styre med datapakker og tilleggspakker når jeg enkelte ganger ender opp med å bruke mye mer data enn jeg vanligvis gjør. Selv om jeg kanskje kommer til å betale mer enn jeg hadde gjort med en "pakke" hos andre operatører i tilfellene der jeg bruker mer data enn vanlig (f.eks på ferie), har jeg tro på at dette vil, over tid, vise seg til å uansett være mye billigere med alt tatt i betraktning. Ikke minst har Happybytes norges rimiligste fri tale tilbud, kun 50kr for ubegrenset tale. Dette er det ingen andre som tilbyr, billigst fri tale pakke ellers er på 129kr fra Onecall, gjennom "Grunnpakka" Jeg var i kontakt med kundeservice flere ganger da jeg hadde flere spørsmål før jeg byttet, og fikk alltid rask og hyggelig hjelp gjennom en fin chat løsning. Nummeret mitt har enda ikke blitt portert (har selv ønsket å vente med dette), men alt dette, kundeservice og telenor dekning virker veldig bra. Jeg vil oppdatere omtalen min dersom det skulle være noe avvik fra det de lover. Har nå prøvd mange forskjellige mobiloperatører på marked. Telenor, Telia, Ice, Chess, Chili, Talkmore, Onecall og Dipper. Om alt fungerer etter planen, tror jeg at jeg har kommet for å bli, Happybytes blir trolig en av Norges mest ærlige og fornuftige operatører. Etter å ha testet ut dette i en periode vil jeg også flytte over alle andre abbonementer i husholdningen og familien.
Hei Carlo Takk for god omtale. Vi skal ikke skuffe og vise oss tilliten verdig. Både på pris og service. Vennlig hilsen Thomas // Happybytes
Nettopp blitt kunde, med 4 abonnement for hele familien. Alt fungerte prikkfritt ved overføring. God dekning med Telenor sitt nett og full 4g tale/wifi. Strupegrenser for databruk er ganske høye, men de jobber visstnok med mulighet for å sette en selvvalgt grense, ifølge kundeservice. Det kan sette individuelle strupegrenser manuelt ved å kontakte kundeservice, ned til 512mb. Veldig oversiktlig nettside og min side for å "sette" opp abonnementene. Er kanskje ikke blandt de aller billigste, men fordelen er at man betaler for faktisk forbruk istedenfor for pakker, greit når forbruket varierer fra måned til måned. Man velger selv også hvilken løsning som passer best: betale pr minutt tale/SMS/MMS, foråndsbetale for 100 min/SMS/MMS eller fribruk av tale/SMS/MMS. Utendlandsprisene utenfor EU er veldig gunstige sammenlignet med andre leverandører. Kundeservicen var eksepsjonellt rask, svarte på mail innenfor 10 minutter og løste spørsmålet med en gang. En veldig bra start, spennende med noen som tilbyr andre løsninger og pakker enn "alle de andre" leverandørene.
Takk for hyggelig omtale. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd hos Happybytes.