ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke en ting som fungerer. Dårlig hastighet, sms og mms som aldri kommer fram eller slutter å virke dager i strekk, nett som er mer ustabilt enn humøret til Charlie Sheen. Og rosinen i pølsa; tidenes verste kundebehandling.
MMS virker ikke. Får ikke kontakt med kundeservice, svarer ikke på mail, sms. Ventetid på flere timer hvis man prøver å ringe. Jeg er lurt!
Syns dette er helt tragisk, får ikke kontakt med noen der hjemme pga mobilen har ingen dekning i utlandet. mms har plutselig stoppet å virke.
Det er absolutt ikke noe dårlig med Ice.net!
Kunde"service" hos Ice er det desidert verste jeg opplevd ift. lignende instanser. Det har vært så mange alvorlige feil at man ikke skulle tro at det går an å drive en slik bedrift i det hele tatt. Dersom noen som leser dette og har behov for hemmelig telefonnummer; IKKE benytt Ice. De har publisert mine personopplysninger to ganger til tross for gjentatte både skriftlige og muntlige dialoger om viktigheten av nettopp dette. Så snart jeg har videreformidlet nytt nr. fra ny leverandør sier jeg opp begge mine abonnementer. Aldri, aldri mer!
Dårlig nettverk på telefon - bryter midt i samtaler (akkurat som om man legger på). Mister kontakt når kjører E18 v/vinterbro (hvor man skulle tro det burde være god dekning). Dårlig 4G - tregt de fleste plasser!
Etter å ha byttet til Ice.net nylig har det bare vært rot med telefonen når vi har vært i utlandet. Etter å ha lagt inn alle innstillinger for å kunne bruke telefonen i utlandet, så står det fremdeles "ingen tjeneste" - fungerer bare sporadisk!
Dårlig med dekning etter skifte fra 3g til 4g, dyrt produkt til bedrifter, billigere til privatkunder. Har rett og slett bytta til Telenor, og er førnøyd med det iforhold til Ice.
Manglende dekning, ingen mms, dårlig kvalitet og null kundeservice.
Var Ice kunde i drøye 3 måneder, og det var 3 krevende måneder. Først var dekningen variert dårlig! Deretter fikk man ikke sett fakturaene på min side, så kom man seg ikke inn på min side i det hele tatt. Når man satte foten ned ved å ikke betale fakturaene, siden man ikke visste hva man betalte for, så ble det sendt innkassokrav. Fikk omsider kontakt med amatørene som sendte fakturaene pr. mail, og fikk beskjed at innkassokrav skulle frafalle. Enden av visa er at det lå purrefaktura ifra Kredinor i postkassa på fredag! Tv2 må gjerne annonsere at ICE er test vinner, men der er jeg langt ifra enige. For alle som vurderer å bli ICE kunde: STYR UNNA!!!
Fikk forbedret dekning på telefoni ved bytte av SIM-kort. Data ble betydelig dårligere. Jeg har IPhone 5, så det kan hende teknologien på datatrafikk henger etter på akkurat min mobil.
Blir oppringt av selger 3 ganger i løpet av en dag mens jeg er i butikken og i bilen. Får meg til å overføre mine barns abonnement fra Telenor til ICE. Det jeg ikke helt får med meg er at det er ICE bedrift og mitt enkeltmannsforetak som får abonnementet. Nå kan jeg ikke angre, og er låst til ICE i 3 år. Hvis jeg vil avslutte må jeg betale 3000,- pluss de 3000,- de kjøpte meg ut av Telenor for. Dårligere abonnement, dårligere kvalitet på lyd og hastighet og dekning. IKKE LA DEG LURE AV ICE.NET!
Etter simbytte ble det bare rot. Dekningen til Telia er veldig bra, og før sim bytte fungerte alt like bra. Etter sim bytte ble telefonen uten dekning og det ble mye rot for å få igjen den. Viderekobling har de heller ikke lengre. Det må du ta med kundeservice fra gang til gang. Tror at jeg må spytte i noen kroner for å få et ordentlig abo. Telefonen er dyr og viktig og kan ikke overlates til amatører. Styr unna.
Bare trøbbel når du ikke har synlig kontakt med sender. Anbefales i vertfall ikke vist du skal bruke dette som mobilt produkt. Har brukt dette på hele vestlandskysten og det er bare til forargelse!!
Har Ice.net mobilt bredbånd på hytta som får signal fra Kopparen i Bjugn kommune. Ekstremt dårlig hastighet og perioder med nedtid. Til tross for at Ice har mottatt flere klager (rapporterer selv 5-6 klager), blir det påstått at senderen er ok og at det ikke er grunnlag for kompensasjon av noe slag. Kundesenteret pålegger kunden hele bevisbyrden for eventuelle feil på senderen. En helt håpløs argumentasjon. Jeg ser ingen annen utvei enn å avslutte abonnementet så raskt som årsperioden går ut...
Dårlig nettverkssignal, mister nettverket hele tiden. Nå kan jeg plutselig ikke sende eller motta sms... Møkkaselskap.