ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte telefon på deres nettsider under en kampanje som sa at man ville få med samsung galaxy earbuds pro med på kjøpet. Såg etter jeg hadde bestillt og bundet meg ett år til ice at man må kreve earbuds gjennom samsung members appen, og at det ville ta potensielt 2 mnd før man ville motta produktet. kampanjen dukket aldri opp i appen og jeg tok selvsagt kontakt med ice, som henvendte meg til noe som heter veddesta gruppen som da sa at de manuelt la inn registreringen av kjøpet mitt og ville sende produktet mellom to spesifikke datoer, og nevnte at jeg ville få epost med sporingsnr når de sendte pakken. De sendte aldri pakken og jeg fikk ikke svar på henvisningene mine. Så jeg tok kontakt med Ice igjen for å klage på dette og de fratok seg all ansvar og sa at det var samsung som kjørte kampanjen og det var ingenting de kunne gjøre. Når jeg spurte om jeg kunne få hevet kjøpet, sa de bare at angrefristen var utgått. Smart svindel det å kjøre enn kampanje som gjør at kunden ventet til etter angrefristen har gått ut med å klage. HOLD DERE LANGT UNNA KAMPANJER FRA ICE!
Hei, Andreas Jeg skjønner at det er frusterende når du ikke mottar produktet du forventer. Da dette var en Samsung kampanje så har ikke vi myndighet til å gjøre noe med leveringen og lignende. Det måtte registreres i Samsung Members-appen og lå oppskrift på hvordan dette skulle gjøres på siden til telefonene det gjaldt. Jeg kan dessverre ikke svare på hva som har skjedd da Veddesta Gruppen sa de skulle legge det inn manuelt for deg og at du fortsatt ikke har hørt noe. Men jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken, så send meg fullt navn, mobilnummer og kort forklaring på situasjonen på [email protected]. Da kan jeg undersøke mer. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Kort fortalt. Kjøpte ny mobil som viser seg å ha lydfeil, svak lyd i samtaler. Så har det tatt ukevis å få ordnet dette, i tillegg mener de jeg skal betale for reparasjon/fjerning av støv. Har aldri før hatt støv problematikk med noen mobiler. Lånetelefonen jeg fikk kom uten batteri, lader og deksel. Blir mobilen skadet, må man erstatte. Hva mener de? Skal jeg måtte kjøpe deksel og lader til en lånemobil av annet merke, som jeg nå har måttet ha i snart 4 uker? Denne saken har tatt meg månedsvis, og fremdeles ikke enighet. At de har fått kundeservicepris overrasker meg svært mye. Skal aldri mer kjøpe noe gjennom Ice nettbutikk. Har aldri før opplevd problemer med nykjøpt mobil. Forbedring: Raskere system for lånetelefon. Lånetelefon kommer med lader og beskyttelse. Commodo verksted sier sannheten (sa først de ikke fant feil, så at de hadde funnet feil, støv). Ny mobil Skal ikke gi kunden ekstra omkostninger. Hurtigere og logisk saksgang (slutte å avlede, ordne opp med en gang). Jeg er rasende for at jeg har måttet bruke så mye tid på dette. Det er ikke noe man forventer når man kjøper ny mobil med lommebok og panser glass.
Hei, Silje Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh Anne ice.no
Veldig bra service og liten eller ingen ventetid når en ringer
Hei, Olav Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. :D Mvh. Anne ice.no
Mangler dekning i de fleste bytunnelene, og flere bynære områder. Blir ofte brutt og har problemer med telefoner til fast telefoner (ja, jeg har innstilling på 4G tale). Tastevalg fungerer ikke, gjør at jeg blir brutt. Når vi hadde Telenor var det aldri noe problem. Ungene har Telenor, så det er lett å sammenlikne. Siden jeg er knyttet til et bedriftsabonnement kan jeg ikke bytte.
Hei, Beate Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post med telefonnummeret ditt samt fullt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
De greide å legge inn feil mailadresse på meg i starten som skapte mye problemer og lite hjelpsom kundeservice.Jeg ga opp!!!
Hei, Giller Så dumt epostadressen din ble registrert feil! Send oss en henvendelse med fullt navn og mobilnummeret det gjelder, samt hva din korrekte e-postadresse er til [email protected], slik at vi får rettet opp i den for deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Aldri mer ICE net. Forferdelig erfaring med dem. Det er bra at finnes mange andre med bedre tilbud og rimelige priser
Hei, Mirza Veldig leit å høre! Om du sender oss en henvendelse med en liten forklaring av saken, samt mobilnummeret og fult navn, så skal vi ta en titt på dette for deg! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
I fjor sommer kjøpte jeg mobiltbredbånd jeg skulle bruke til campingen. Når sommeren var over, prøvde jeg og stoppe abonomentet. Men det viste seg at det var binding. Noe dem ikke hadde informert meg om før dem skrøt av det gode tilbudet de kunne gi meg. Eneste muligheten for og si opp abbonomentet var mot et krav på flere tusen kroner. Jeg har jo selvsakt selv også ansvar for og få oversikt over om det er bindingstid før jeg danner et abbonoment. Men bare det faktum at dem ikke informerer om det som en rutine når dem prøve og selge, for og være sikker på at kunden får det den vill, sier sitt. Ikke sto det noe oppenlyst info om det på nettsiden heller. Med flere utgifter hadde jeg såklart da den måneden ikke råd til det kravet de krevde for og si opp bindingen. Da blir jeg jo naturligvis tvunget til å betale for noen måneder til for internet jeg ikke bruker. Penger rett ut av vindu. Når jeg bestemmer meg for og si opp og betale kravet mot slutten av sommeren. Logget jeg først inn på nettsiden på pc og inn på hjemme siden, er det utrolig dårlig oversikt bare for å komme til det stedet på min side hvor jeg kan si opp. Når jeg først finner frem etter laaang tid. Kommer det error når jeg trykker på si opp abonoment å får beskjed om at det ikke funket å si opp.. Det gikk rett å slett ikke Ann å si opp abonomentet. Jeg ble fortalt om å ta kontakt med kundeservice. Jeg prøver å ringe på nummeret dem har oppført. Men det var ikke i bruk lenger å jeg strevde med å finne et som funket. Men det var ikke informert på hjemme siden om noe nr som funket. Kun chat. Så tar jeg kontakt i chatten men dem ber meg om og logge inn på mine sider og si opp abonnementet. Noe jeg allerede hadde prøvd. Mer hjelp kunne dem ikke gi meg å fikk heller ikke mer hjelp. Jeg prøvde å si opp ved flere anledninger både på app og hjem side minst 3 gang helt til nå kun for å få samme beskjed. Error, at jeg ikke får sakt opp osv. I samme periode har jeg vært veldig syk. Så bare å fortsette å ta tak I det var veldig krevende og velldig slitsomt for meg. Alt ble veldig komplisert, Jeg fikk ikke hjelp, fikk ikke løst det. Jeg var og er fortsatt er utmattet og syk. Chatten var lite behjelpelig. Ikke noe tlf nummer funket lenger, Dårlig oversikt både på app og nettside, det var ikke flere alternativer. Og jeg ga bare opp til slutt, og overså for en periode regninge fordi jeg ikke så noe lys i enden av tunnelen. Jeg hadde prøvd alt og orket bare ikke mer. Ikke var det veldig fristende og betale for Internett jeg har prøvd og si opp uttalige ganger som heller ikke var i bruk. Da gå ikke akkurat noe motivasjon. Nettet ble jo såklart sperret. Til slutt samla det seg opp masse regninger. Endel gikk til inkasso og fortsetter og få regninger vær måne av dem den dag i dag på 799 i måneden til tross for at jeg har prøvd og si opp og at nettet er sperret. Sist jeg prøvde og si opp var for en 3uker til 1 måned ca. uten at det igjen ikke gikk. Og sitter nå med en l diger gjeld til en mobil operatør som utgir seg for og være den billigste med best pris og kundeservice. At dem har 2 år med best kundeservice kan jeg ikke forstå. Det er ikke i harmoni med hva jeg og utallige mange andre har opplevd med Ice.. Ikke er dem billig heller da jeg sitter igjen med stor gjeld til dem. Dette hadde aldri skjedd med Telenor eller Onecall.. Ice driver med utspekulert svindel som desverre ikke blir ansett som ulovlig. Det kan selvsagt ikke de ansatte noe for men de som eier og driver Ice er noen grådige svindlere. Når sant skal sies, hadde jeg en hyggelig opplevelse med en ny ansatt i Ice i dag som viste seg empatisk, tok det seriøst og skulle ta det videre. Men ICE.... ALDRI mer. Jeg er ikke sint nå bare tydelig , sier det som det er å er heller ikke ute etter å ødlegge ryktet til ICE. Det klarer dem fint selv. Men er fortvilet over hele situasjonen og hvordan den utviklet seg. Så for man håpe dem gjør forandringer for enns egen del. Men meg har dem tjent seg rike på ihvertfall...
Hei, Mann25 Så synd å lese om din situasjon. Det har aldri vært en mulighet å si opp ett abonnement via MinSide eller app. En oppsigelse går alltid gjennom vår kundeservice, enten muntlig per telefon, eller skriftelig over epost/chat/brev. Derimot kan du "fryse" ett abonnement via MinSide, og det kan være det har vært en missforståelse rundt dette. Samtidig forteller du at nummeret vårt aldri har fungert, og at det er feil nummer oppyst på sidene våre, men dette stemmer altså ikke. Nummeret som står opplyst på sidene våre er riktig og det fungerer å kontakte oss på dette, (21 00 00 00). Det kan være perioder vi har kø og da kan det være noe lengre ventetid, og kan være grunnen til at du har hatt problemer med å komme i kontakt. Men om det er kø får du informasjon om det når du ringer dette nummmert. Vi trenger mer informasjon for å kunne finne ut av hva som har skjedd i denne saken, og er derfor fint om du sender oss navn og kundenummer dette gjelder til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette for deg! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no