ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har Ice.net mobilt bredbånd på hytta som får signal fra Kopparen i Bjugn kommune. Ekstremt dårlig hastighet og perioder med nedtid. Til tross for at Ice har mottatt flere klager (rapporterer selv 5-6 klager), blir det påstått at senderen er ok og at det ikke er grunnlag for kompensasjon av noe slag. Kundesenteret pålegger kunden hele bevisbyrden for eventuelle feil på senderen. En helt håpløs argumentasjon. Jeg ser ingen annen utvei enn å avslutte abonnementet så raskt som årsperioden går ut...
Dårlig nettverkssignal, mister nettverket hele tiden. Nå kan jeg plutselig ikke sende eller motta sms... Møkkaselskap.
Dekningen er ikke så gale, men krøll ellers. Kommer til å skifte selskap når jeg har mulighet.
Vi har reist over hele Norge og Ice.net har ett utrolig dårlig produkt, ustabilt og svært tregt nett uansett hvor god dekning man har.
Kundeservicen er rett og slett manglende... Etter 3 mnd i utlandet uten dekning hevder ICE at de ikke har ansvar for å levere... Vil ikke returnere betalt mnd avgift.
Noen kundebehandlere er imøtekommende, andre skulle en tro de var kommet rett fra gata, Når de ikke er lokalt kjent kan de ikke være så påståelige, er ikke rart at de har dårlig omtale. Hadde jeg vist hvordan det er hadde jeg ikke benyttet meg av dem, dårlig, dårlig ikke mer å si om det.
Har flere ganger prøvd å få tak i ansvarlig for en produktpakke som en kunde leverer, aldri tilgjengelig, ringer aldri tilbake, fikk tilslutt en epost med div unnskyldninger etter 4 måneder. Vi avsluttet hele samarbeidet med ICE.