ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som hos andre teleleverandører til bedriftsmarkedet skjer det feil. Men hos ICE er det helt umulig å få hjelp når feilen oppstår. De tar alltid utgangspunkt i at det er feil hos kunden. Enten brukerfeil eller feil med oppsett eller apperater. Når de først finner ut at de må feilsøke i sitt eget system, gir de aldri tilbakemelding om de finner ut hva som er feil eller om det fikses. En får heller ikke prate direkte med teknisk, men må prate med kundesenter eller forhandler som må videreformidle til teknisk. Dette er et kjempestort problem fordi da forsvinner informasjon, og kommunikasjonen internt hos ICE virker fraværende. Har gjentatte ganger opplevd å purre på henvdelser. Da sier kundesenteret at teknisk sier at feilen ble utbedret i går. Dette kommer da etter at vi har meldt inn tidligere samme dag at feilen er der fremdeles. Ice virker å ha dårlige tekniske løsninger hvor det oppstår mye feil. Kombinert med fraværende kundeservice er dette et selskap som ikke har livets rett i dagens form.
ICE Mobilt bredbånd er tregt og ustabilt, og selv med full 4G dekning, så viser bredbånds hastighet tester, 5Mbit/s og 20ms svartid her i Bærum. 10 dager etter kjøpet prøvde jeg å bruke angreretten for å komme ut av avtalebindingen. Etter 30min venting på telefon, sendte jeg melding via webside, email og faks. 14 dager senere fikk jeg svar om at de desverre ikke kunne godta angreretten. Men jeg kunne få tilbud om å kjøpe meg ut av avtalen istedet. Dersom jeg betalte NOK 1500, - kunne de sende meg en ekstern antenne, men ingen garanti for at det ville hjelpe. For meg fungerer ikke ICE Mobilt bredbånd, og har valgt en annen leverandør jeg er strålende fornøyd med. ICE tvinger meg til å gå ut avtaleperioden og de gjør ingen forsøk på å finne løsninger utover å legge ansvaret over på kunden. Svarstid på kundehenvendelse tar i beste fall uker. Anbefaler å se etter andre leverandører istedet.
Ga min oppsigelse for 4 mnd siden og mottar fortsatt påminnelser, faktura, inkassovarsler osv. Telefontid er alltid over 30 min, svartid på mail er opp til 1 uke og de sier hver gang at "de har fikset det". STYR UNNA!!!!! IKKE bli lurt av "billige priser".
Jobben valgte å benytte Ice som totalleverandør på mobiltelefoni og sentralbordløsning. Dette skal vi forhåpentligvis bort fra så fort som mulig. For dette året har vært ett teknologisk mareritt. Store dekningsproblemer, sim kort som må byttes for så å ikke virke som setter hele firmaet ute av spill i timesvis. Dårlig samtalekvalitet. Sentralbordløsningen som fryser og gjør firmaet utilgjengelig. Hadde dette skjedd en gang i halvåret kunne man kanskje levet med det, men jeg tror faktisk ikke det har vært en hel uke uten at Ice har hatt problemer.
Det er billig, men funker særdeles dårlig. Jeg får ikke alltid sendt ut meldinger, noen ganger kan jeg ikke ringe ut, og andre ganger får jeg ikke bruke internett selv om det står at jeg har dekning. Anbefales IKKE!
Dårlig dekning, står på siden til Ice.net at det skal være bra dekning der å der men det stemmer ikke. Holder dere unne.
Har lest og hørt at Ice har et dårlig rykte på kundeservice og dekning. Jeg ringte dem nettopp da det oppsto en feil ved nr visning på tlf. tok under 30 sek før de svarte og ordnet opp i problemet på stedet, men man må ta til betraktning at det kan være stor trafikk på kundeservice tlf til tider... Når det gjelder dekningen så er den bra, ikke overlegen, men bra. Ice er relativt nytt og har troen på at det bare vil bli bedre og bedre! Etter mine erfaringer så er jeg fornøyd med både kundeservice, dekning og ikke minst PRIS!