ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen er ikke så gale, men krøll ellers. Kommer til å skifte selskap når jeg har mulighet.
Vi har reist over hele Norge og Ice.net har ett utrolig dårlig produkt, ustabilt og svært tregt nett uansett hvor god dekning man har.
Kundeservicen er rett og slett manglende... Etter 3 mnd i utlandet uten dekning hevder ICE at de ikke har ansvar for å levere... Vil ikke returnere betalt mnd avgift.
Noen kundebehandlere er imøtekommende, andre skulle en tro de var kommet rett fra gata, Når de ikke er lokalt kjent kan de ikke være så påståelige, er ikke rart at de har dårlig omtale. Hadde jeg vist hvordan det er hadde jeg ikke benyttet meg av dem, dårlig, dårlig ikke mer å si om det.
Har flere ganger prøvd å få tak i ansvarlig for en produktpakke som en kunde leverer, aldri tilgjengelig, ringer aldri tilbake, fikk tilslutt en epost med div unnskyldninger etter 4 måneder. Vi avsluttet hele samarbeidet med ICE.
De tar ikke kundeservice alvorlig og kan bruke opptil 1 uke å besvare mail. Facebook er kun oppfølgingsspørsmål og de konkluderer ikke med noe. Aldri bytte til ICE!
Jeg ville bytte mobilabonnement. Sjekke mange levandører... Ice net har sendt meg tilbud. Dessverre jeg har ikke akurrat tid til å sjekke den tilbud og sammenligne med andre levandører. Han har ringt meg nesten hver dag... Etter 2 uker han ringt og har pretensjoner til meg at jeg vil ikke ha den tilbud, han var veldig uhyggelig. Jeg sa at jeg skal sjekke den og skal gi svar neste dag. Jeg har sjekket det men har valgt andre levandører. Han ringt igjen snakke med meg, men når sagt jeg at jeg har valgt andre bedrift..... Han koblet av! Så hvis dere tenker om icenet, ikke gjør det!!!