ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med Ice har ikke tanker om å bytte til andre. Alltid god dekning. Svært fornøyd. 😊
Hei, Eli Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på det 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Når jeg velger mobilabonnement er det viktigste at det er mye data for pengene. Med Ice+-nettet får jeg masse data til en billigere pris enn noe annet sted. Jeg har hatt abonnement i flere år og prisen har bare gått ned og jeg får stadig bedre tilbud. De få gangene jeg har måttet vært i kontakt med kundeservice har de vært veldig hjelpsomme og effektive. Så lenge jeg får så mye data for pengene med god dekning og utmerket kundeservice kan jeg ikke se for meg å velge en annen leverandør.
Hei, Sidney Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Får svar på det meste visst det er problemer, visst ikke tar de seg tid til å sette seg inn i sak over tid. Lettvint å ta med telefon over grensa, har samme telefon bruker opplevelser der som i Norge. Kan finne enklere og billigere abonnement til de som ikke bruker telefon til å installere apper, og bruker telefon til annet enn underholdning, lite data bruk.
Hei Terje! Takk for flott tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Betaler dyreste abonnement. Ikke mulig å se en serie på tv eller pc eller holde kontakt over tid med nettsteder, bare brudd og sider som spinner. Tror ice spekulerer i å underdimensjonere tilbud/dekning, men bevis gjerne at jeg tar feil. Dette er erfaringer over veldig lang tid. Ruter står i vindu, ingen vegger eller hindringer.
Hei, Andreas Det er veldig leit at du opplever problemer med dekningen. Jeg har dessverre ikke mulighet til å hjelpe deg herfra, så kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette. Det eneste jeg kan vise til herfra er dekningskartet, og hvis det skal være dekning der du bruker mobilt bredbånd må vi selvfølgelig ta en titt for å finne ut hvor problemet ligger. https://www.ice.no/dekning/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Bra, billig, men til tider dårlig dekning. Med en gang det blir dårlig vær, sliter jeg med dekning både på mobilt bredbånd og mobilen. Min mann som har Telenor har bedre dekning enn meg. Bra at jeg får begge regningene på samme faktura.
Hei, Katrin Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Det er leit at du opplever problemer med dekningen, så kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Veldig treigt internett har blitt siste halle år. skulle tro man har 2G noen plasser der det er 4G. men ellers har det funka fint. trivelig kunde service og de prøver så godt de kan. Men noen stjerner mindre men tanke på internett da vi mange er veldig avhengi av det.
Hei Fredrik V! Så leit å høre at du har fått dårligere hastighet den siste tiden, dette høres veldig rart. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesender på 21 00 00 00 eller sende oss en e-post med forklaring av problemet til [email protected] for å få undersøkt saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Utmerlet selskap, og for meg fungerer dette helt topp!
Hei, Nina Det er en fryd å lese! Takk for at du tokk deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. 😊 Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no