ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice.net er noe av det verste jeg har hatt. Det er svindel. Rett og slett. Jeg dro tel Danmark i slutten av juni og når jeg kom hjem kunne jeg ikke sende meldinger. Det har gått 5 uker og de fikk det først til 19.August og nå får jeg ikke mobildata eller får MMS. Jeg har ringt tel de flere ganger, og de har ikke gjort en dritt annet enn å sende nytt sim-kort. Jeg er på det 5. sim-kortet nå. Hvis dere ikke vil bli svindlet, bestill HVA SOM HELST annet enn Ice.net.
Jeg hadde en super opplevelse med Ice da jeg var splitter ny kunde. Kundeservicen var fantastisk, de svarte kjapt, var hyggelige, tilgjengelige og hjelpsomme. Så fikk jeg nytt simkort. Meldingene jeg sender kommer ofte fram 3-4 dager senere, hvis de kommer fram i det hele tatt. Jeg mister dekningen hele tiden, selv når jeg er i telefonen, og det tar ofte lang tid før det stabiliserer seg så jeg får ringt opp igjen. Jeg har vært i kontakt med kundeservice, og de var til null hjelp. Byttet nettopp tilbake til OneCall, selv om det skal sies at det har vært utrolig deilig å ha så lav mobilregning.
For det første måtte jeg vente i en halv måned for å få det, og når det endelig kom så fungerte det ikke.
Ice.net er forferdelig for dem som bestiller derfra. Før funket det iblant, og nå må jeg vente til kl. 6-7 på kvelden før det funker. Spiller heller på 4G fra telenor enn å risikere Ice.
Får ikke svar på mail. Vanskelig å komme gjennom på tlf. Lange ventelister. Får ikke internett i Sverige.
Strålende abbonement frem til man faktisk må ta kontakt. Kontakt med kundeservice er et helvete og de bruker mer tid å skylde på hverandre enn å hjelpe. De lyger, så alt MÅ skje skriftlig ellers har du et problem når inkassoene hagler inn. For de sender den inn om det er tvistesak eller ei. Innrømme feil skjer heller ikke.. Om de endelig innrømmer å ha dritte på leggen, så ordner de ikke opp. Ventetid tlf: 30min - 2timer ++ Facebook: 2 døgn and still going.
Totalt sammenbrudd hos ICE om dagen. Varslede overganger til nye SIM-kort skjer ikke. Nytt SIM-kort fra butikk ikke aktivert som de lovte. 5 dagers ventetid på mail henvendelser.