ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet 4 av familiens telefoner fra one call til ice. Net for 2 uker siden. Ungdommene i huset klager på dårlig dekning og liten fart på mobildata. 14 dager hos ice er mer enn nok! Bytter tilbake til one call.
Har vært 1,5 døgn uten telefonforbindelse Pga ice.net. I over ei uke prøvde jeg å stanse overgang til ice.net. Fikk mail om at det var OK, men to dager senere har de stanset mitt abonnement hos Telenor mens jeg var i utlandet. En ganske fortvilet situasjon å være uten telefon. Har oppfattet at det også har skjedd andre. Pris er ikke alt her i livet. Det hjelper ikke å være billigst når man samtidig er dårligst. Ei stjerne er egentlig for mye for dette selskapet
Har ringt kundeservice flere ganger, og ender opp med å sitte i kø på 1 5 timer eller lenger hver gang. Dette er ikke bra service, og du må betale for å ringe dem er også et minus.
Det som er bra, så ut som, er i prisen, men man får det man betaler for!! Hastigheten er så treg at det er bortkastet tid å bruke utenom wifi. Det gjelder OM man får kontakt med nettet i det hele tatt og kommer man inn så mister man raskt forbindelse igjen. Må også legge inn data for internett og MMS manuelt! MMS funker ikke heller, så det er enda en ting man betaler for som ikke virker. Det står de har kundeservice, men de svarer hverken på telefon eller mail. Jeg hadde Talkmore og var kjempefornøyd, alt funket, men lot meg lure av prisene til Ice.net. Blir raskt byttet til annen operatør nå!
Abb. er jo rimelig men holder ikke det som tilbys, spesielt nå juli 2016 etter simkortbytte. Mobilnettet kobler til og fra i et sett, mai så ustabilt at umulig å ringe/sms. Like umulig å få kontakt med kundesenter-5 siffer nr. som Ice,net tjener grovt på ved tydeligvis å ha underbemannet sitt senter. Når kontakt, dilettantisk og udugelige kundebehandlere. Ikke brukbare råd!! Går nå tilbake til Onecall etter 3 mnd. med Ice mobil. Er fornøyd med Ice bredbånd.
Har ingenting positivt å si. Ice.net må skjerpe seg.
Selv i Oslo så er det så dårlig dekning at man får samtalebrudd hele tiden! Utrolig frustrerende. Mobildata... Får tilnærmet aldri 4G kvalitet og noen ganger 3G. Kundesenteret er helt klart underbemannet i forhold til hvor mange klager de får, det er nesten umulig å få tak i dem. Dette må være det dyreste abonnementet i Norge dersom du tar pris i forhold til kvalitet med i beregningen. Anbefaler INGEN å benytte ICE før de blir VESENTLIG bedre på ALT.