ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1. Etter simkortbytte forsvant muligheter for viderekobling. 2. Etter oppbrukt kvote er internett tregere enn f. eks Telia som fremdeles kan streame radio. 3. Bytting mellom 3g og 4g medfører dekningsbrudd i mange sekunder.
Fikk nytt 4g modem og etter det har vi knapt hatt dekking og når vi har hatt dekking så går det i sirup. Anbefaler ingen å bruke ICE.net sin mobilt bredbånd tjeneste slik det er idag.
Aldri opplevd å ikke komme på nett når tlf viser at man har 4g. Bra månedspris men må dessverre bytte leverandør etter kun 2 måneders bruk.
Det gikk helt greit å ringe og sende sms, men noen brudd på dekningen av og til. Ikke akkurat noe å skryte av, spesielt med tanke på reklamen de kjører. Men nå hadde jeg det billigste, så jeg fikk vel bare det jeg betalte for. Fikk ikke til å sende eller motta mms, ekstremt irriterende. Aldri igjen.
Fikk dobbel fakturering en måned ringte og påpekte dette. Kundebehandler nektet for at de hadde gjort feil og skyldte på banken. Måtte ringe banken og de sa at de hadde mottatt 2 fakturaer med samme forfall. Ringte igjen ICE og sa at første faktura ble betalt til forfall. Fikk en SMS 3 uker senere der de skrev at jeg var en av kundene som hadde fått dobbelfaktura. Ingen beklagelse eller unnskyldning. Fikk i dag varsel om inkasso stenging. De hadde nå glemt å sende faktura for forrige måned. Heller Ingen beklagelse eller unnskyldning denne gang heller. Opplever også til tider at telefonen må restartes for at sim kortet skal virke.
Ingenting bra etter simkort bytte. Mobil ble raskere tom for strøm og ofte borte fra nett. Er nå tilbake til telenor.
Hyggelig kundeservice som sier "alt tykker å fungare greit herifron", før han setter deg videre over til "teknisk avdeling" som ikke svarer (ikke eksisterer). Hvorfor ble jeg ikke satt over til de med engang... Avtaler "teknisk avdeling" skal ringe meg opp ved første anledning, dvs. Aldri. ICE har kjørt seg fast i isen og det er lenge til våren kommer..