ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jobben valgte å benytte Ice som totalleverandør på mobiltelefoni og sentralbordløsning. Dette skal vi forhåpentligvis bort fra så fort som mulig. For dette året har vært ett teknologisk mareritt. Store dekningsproblemer, sim kort som må byttes for så å ikke virke som setter hele firmaet ute av spill i timesvis. Dårlig samtalekvalitet. Sentralbordløsningen som fryser og gjør firmaet utilgjengelig. Hadde dette skjedd en gang i halvåret kunne man kanskje levet med det, men jeg tror faktisk ikke det har vært en hel uke uten at Ice har hatt problemer.
Det er billig, men funker særdeles dårlig. Jeg får ikke alltid sendt ut meldinger, noen ganger kan jeg ikke ringe ut, og andre ganger får jeg ikke bruke internett selv om det står at jeg har dekning. Anbefales IKKE!
Dårlig dekning, står på siden til Ice.net at det skal være bra dekning der å der men det stemmer ikke. Holder dere unne.
Har lest og hørt at Ice har et dårlig rykte på kundeservice og dekning. Jeg ringte dem nettopp da det oppsto en feil ved nr visning på tlf. tok under 30 sek før de svarte og ordnet opp i problemet på stedet, men man må ta til betraktning at det kan være stor trafikk på kundeservice tlf til tider... Når det gjelder dekningen så er den bra, ikke overlegen, men bra. Ice er relativt nytt og har troen på at det bare vil bli bedre og bedre! Etter mine erfaringer så er jeg fornøyd med både kundeservice, dekning og ikke minst PRIS!
Startet kundeforholdet med inkassovarsel, selv om hverken faktura eller purring var mottatt. Ice påsto at det var sendt, men to brev kommer nok ikke bort i posten. Fortsatte med at de byttet SIM kort midt i fellesferien, Måtte få en slektning til å bringe dette 20 mil siden vi var på seilferie, og trengte mobil. Ved retur av router, etter å ha avsluttet kundeforhold både på mobilt bredbånd og telefon, kom denne i retur som ikke avhentet. Krangler nå om hvem som skal betale frakt to ganger, samt tid og kjøring for å ordne opp i rotet deres. Var umulig å få tak i kundeservice i sommer, og svarte ikke på mail.
Uten telefon da sim-kortet ikke virker. Ubrukelig kundeservice også.
Elendig dekning og hastighet på Stovner, Oslo. Kundebehandler var hyggelig, men det hjelper lite når varen ikke er levert. Meget god dekning på dekningskartet er bare tull.