ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Startet kundeforholdet med inkassovarsel, selv om hverken faktura eller purring var mottatt. Ice påsto at det var sendt, men to brev kommer nok ikke bort i posten. Fortsatte med at de byttet SIM kort midt i fellesferien, Måtte få en slektning til å bringe dette 20 mil siden vi var på seilferie, og trengte mobil. Ved retur av router, etter å ha avsluttet kundeforhold både på mobilt bredbånd og telefon, kom denne i retur som ikke avhentet. Krangler nå om hvem som skal betale frakt to ganger, samt tid og kjøring for å ordne opp i rotet deres. Var umulig å få tak i kundeservice i sommer, og svarte ikke på mail.
Uten telefon da sim-kortet ikke virker. Ubrukelig kundeservice også.
Elendig dekning og hastighet på Stovner, Oslo. Kundebehandler var hyggelig, men det hjelper lite når varen ikke er levert. Meget god dekning på dekningskartet er bare tull.
1. Etter simkortbytte forsvant muligheter for viderekobling. 2. Etter oppbrukt kvote er internett tregere enn f. eks Telia som fremdeles kan streame radio. 3. Bytting mellom 3g og 4g medfører dekningsbrudd i mange sekunder.
Fikk nytt 4g modem og etter det har vi knapt hatt dekking og når vi har hatt dekking så går det i sirup. Anbefaler ingen å bruke ICE.net sin mobilt bredbånd tjeneste slik det er idag.
Aldri opplevd å ikke komme på nett når tlf viser at man har 4g. Bra månedspris men må dessverre bytte leverandør etter kun 2 måneders bruk.
Det gikk helt greit å ringe og sende sms, men noen brudd på dekningen av og til. Ikke akkurat noe å skryte av, spesielt med tanke på reklamen de kjører. Men nå hadde jeg det billigste, så jeg fikk vel bare det jeg betalte for. Fikk ikke til å sende eller motta mms, ekstremt irriterende. Aldri igjen.