ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk dobbel fakturering en måned ringte og påpekte dette. Kundebehandler nektet for at de hadde gjort feil og skyldte på banken. Måtte ringe banken og de sa at de hadde mottatt 2 fakturaer med samme forfall. Ringte igjen ICE og sa at første faktura ble betalt til forfall. Fikk en SMS 3 uker senere der de skrev at jeg var en av kundene som hadde fått dobbelfaktura. Ingen beklagelse eller unnskyldning. Fikk i dag varsel om inkasso stenging. De hadde nå glemt å sende faktura for forrige måned. Heller Ingen beklagelse eller unnskyldning denne gang heller. Opplever også til tider at telefonen må restartes for at sim kortet skal virke.
Ingenting bra etter simkort bytte. Mobil ble raskere tom for strøm og ofte borte fra nett. Er nå tilbake til telenor.
Hyggelig kundeservice som sier "alt tykker å fungare greit herifron", før han setter deg videre over til "teknisk avdeling" som ikke svarer (ikke eksisterer). Hvorfor ble jeg ikke satt over til de med engang... Avtaler "teknisk avdeling" skal ringe meg opp ved første anledning, dvs. Aldri. ICE har kjørt seg fast i isen og det er lenge til våren kommer..
Jeg har mobilt bredbånd på hytta. Men jeg har ei lita uteantenne da basestasjonen er flere mil unna og kan ikke sees. Nedlaster aviser på noen sekunder. Har kameraer på det bredbåndet uten problemer. Jeg er fornøyd med servicen.
Oppleves ekstremt treigt og ustabilt og faller ut hele tiden.
Plutselig oppdager jeg at mobilen er uten nettverk. Så er det full restart og det fungerer til neste gang jeg oppdager at det samme har skjedd. Fikk nytt SIM kort tilsendt, men det er like ustabilt. Angrer på at vi byttet til Ice.
Det var bra før simkortbytte, etterpå har ingen ting fungert, ikke finnes det kundeservice, ikke prater de sammen... Altså ingen bedring. Vurderer du å bytte til Ice? Spar deg selv for alle disse problemene det medfører...