ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frekk kundebehandling Hadde problemer med å aktivere data sim kort. Ringte til kundeservice hvor noen som jobber der sakt til meg på den veldige frekk mote at jeg må kjøpe nytt SIM-kort ( pris 199 på Elkjøp Lillehammer). Bytta SIM-kort 3 ganger pga beskjed fra Kunderservice, betalte for alle sammen 600kr ingen av de ble aktiv. - Responstid på kundeservice er også langt fra det som var lovet. - kundebehandler virker veldig frekk Ikke anbefaler hold deg unna ICEnet
Hei, Piotr Dette var leit å lese! Beklager for at du opplevde kundeservicen vår som frekk. Jeg ønsker å se nærmere på denne saken. Kan du sende oss en e-post på [email protected] med navn, nummer og kort hva saken handler om? Vi har mulighet til å sende ut SIM-kort kostnadsfritt, og det skulle du selvfølgelig blitt tilbudt isteden. Så her må vi selvfølgelig finne en løsning! Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Ble oppringt for noen uker siden av en overstrømmende hyggelig fyr, som ville at jeg skulle bytte til Ice. Jeg var på jobb, og hadde ikke tid da. Ble ikke kvitt fyren, og jeg fikk oppgitt hvilke GB og pris på det han kunne tilby, og så skulle jeg se på dette hjemme, og bli oppringt igjen. Klarte å unngå dem en stund, men i dag, kl. 09.20, fikk de dessverre tak i meg igjen. Jeg sa at jeg hadde sett på prisene jeg har i dag, som jeg altså gjorde samme dag som han ringte første gang, og at de ikke var bedre enn det han kunne tilby. Da begynte han å krangle og diskutere, og påstod at han aldri hadde gitt meg noen priser. Da jeg protesterte på dette, ble han DRITSUR og la på!!! Kjempegod kundeservice - faktisk helt i verdensklasse!!! Vel, vel - her på jobb fikk vi oss en god latter, og da har jeg fått sagt til alle som gidder å høre på; STYR UNNA ICE!!! Klovner!!! Hilsen en som også driver med kunderservice, men på et høyere nivå;)
Hei, Ann K Jeg må bare beklage på det sterkeste for at du ble behandlet på den måten. 😔 Vi ønsker selvfølgelig ikke å fremstå slik, da vi ønsker å yte den beste kundeservicen. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post på [email protected] med navn, nummer, liten oppsummering av saken og gjerne tidspunkt du ble ringt. Da kan jeg ta dette videre med min leder slik at vedkommende får tilbakemelding på behandlingen du fikk. Ønsker deg hvertfall en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Kronglete å si opp abbonnement og svært dårlig kundeservice. Frekk og nedlatende kundebehandler!
Hei, Torleif Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med en av våre kundebehandlere 😔 Send navn og nummeret det gjelder til [email protected], så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Bra: billig, 1000gb Dårlig: elendig dekning, ustabilt og tregt 4g. Plutselig helt ut av ingenting går det ikke an å ringe eller motta samtaler, men står full dekning og 4g, kan sende meldinger, men ikke ringe. Ice er noe ordentlig søppel, eneste grunnen til at jeg fortsatt har det er billig 1000gb internet kontra samme pris for 100gb hos andre. Når vi får fiber i år skal jeg si opp dette abonnementet og aldri røre ice igjen i mitt liv.
Hei, Rv Det er leit å høre at du har trøbbel med dekningen din. Send oss navn, nummer og hvilken telefon du benytter til [email protected], så skal vi se nærmere på dette! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ble lurt av selger til å gå over til ice bedrift, av selger som løy til oss. Da vi ble oppmerksom på dette hadde vi ikke angrefrist pga vi var enkeltmannsforetak. Vipps var man bundet i 24mnd. Anbefales ikke…
Hei, Hilde Ikke noe godt å høre at du føler deg lurt av selgeren vår! Når man inngår en avtale med binding/avtaletid, må bestillingen fysisk godkjennes av deg som kunde. Man er da pliktig i å sette seg inn i denne avtalen før man godkjenner den. Dersom du mener at du aldri har godkjent denne avtalen, er det fint om du sender oss navn, nummer, org.nr og litt mer informasjon ang. saken til [email protected], slik at vi kan sjekke opp i dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har tidligere erfaring med dårlig dekning. Der jeg på sydenferie stod uten dekning hele turen. Ringer og maser ofte på at jeg skal skifte over, og svært dårlig og frekke selgere. Forrige selger avsluttet samtalen med at han ikke gidder å bruke tid på meg lenger, og la på. Dette fordi jeg ikke ville bytte over. Dritt selskap
Hei, Stian Så dumt å høre at du hadde problemer med dekningen på sydenferie! 😔 Når man er ute å reiser, er det ikke alltid opratøren stiller seg inn automatisk, og da må dette gjøres manuelt på mobiltelefonen, og kan være en årsak til at du var uten dekning der. Vi er veldig lei oss for at du har hatt en kjedelig opplevelse med en av våre selgere. Vi skal ta med tilbakemeldingen til de, slik at de blir gjort klar på det. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har vært kunde hos Ice en god stund nå og må si at dette virkelig har vært en positiv opplevelse. Meget stabilt nett, veldig mye for pengene og svært god oversikt og kontroll i appen. Jeg har faktisk aldri vært så fornøyd hos noe teleselskap tidligere. Ser det er noen negative tilbakemeldinger her og det er helt uforståelig for meg. Er også litt rart at noen skriver en negativ omtale her basert på problemer som åpenbart kunne vært løst med en prat med kundeservice. En stor takk til Ice, dere gjør en kjempejobb for mobiltelefoni i Norge.
Hei, Rune Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! ❤ Dette blir vi så glade for å lese! 😊 Ønsker deg en flott dag Mvh. Kristine ice.no