ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt av selger og informerte kort om at jeg ikke selv har mobilabonnement (betales av foretak). Selger sier han kan ordne det slik at jeg overtar nummeret fra foretaket. Dette til tross for at jeg poengterer at nummeret er godt innarbeidet hos foretaket og at det derfor vil være uheldig for foretaket å miste dette nummeret. Jeg opplevde selger som uetisk og pågående. Rett og slett en meget dårlig opplevelse for meg.
Hei, Anita Leit å høre at du opplevde dette som ubehagelig! Dersom du ønsker at jeg tar dette videre så ber jeg deg om å sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og telefonnummeret du ble oppringt på av selger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg bruker skjelden data på mobilen, bruker heller PC på nettet hjemme. Kona og jeg kaster bort over kr. 4000 i året på vårt ICE abbonnement.
Hei, Tommy Her høres det ut som at dere har et høyere abonnement enn nødvendig. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og numrene det gjelder så skal vi se om ikke vi kan finne en bedre løsning sammen. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Dårlig dekning, og sku gå over på telia sitt nett hvis ice ikke hadde dekning ( har aldri skjedd, hatt ice i 2 år)
Hei, Dagfinn Leit å høre at du opplever dårlig dekning! Er det slik at dekningen i utgangspunktet skal være bra på adressen din? https://www.ice.no/kundeservice/dekning/dekningskart-for-norges-nye-og-moderne-mobilnett/ Send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt fulle navn og mobilnummeret ditt så kan jeg få undersøkt dette nærmere for deg. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Dårlig kundeservice,da jeg skulle bytte til annen operatør,men ikke fikk sim kortet fra dem tidsnok,så ble kortet mitt til ice sperret,dette fikk vi ordnet opp i,og ice fikk åpnet kortet mitt igjen,etter en stund fikk jeg faktura med 3000.- i bruddgebyr,ringte så til ice og sa at jeg ikke kom til å betale den,siden jeg fortsatt var kunde,det fikk jeg beskjed om at var helt greit,og di skulle kreditere bruddgebyret,så spurte hun meg om jeg ville inngå ny avtale med bindingstid med dem for å få lavere pris,jeg sa at det ville jeg ikke,siden jeg hadde planlagt å bytte operatør,og idag når jeg byttet operatør så fikk jeg mail at bruddgebyret ikke kunne krediteres,siden jeg hadde byttet operatør,jeg trodde ikke mobiloperatørene hadde låv å ha lengre tid enn 12 månder bindingstid,og det er gådd mye mer enn 12 månder siden jeg tegnet abbonemanget,så hvis ice ikke vil ordne opp,så blir vell kansje dette en sak for forbrukerrådet. Så styr unna ice.
Hei, Krister Så kjedelig å lese at du har hatt problemer vedrørende fakturering av bruddgebyr. Ut i fra det du skriver, høres det ut som at du har hatt ett bedrift abonnement hos oss. Om du sender oss en henvendelse med fult navn og mobilummeret det gjelder, til [email protected], så skal vi få sjekket opp i saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Kristine ice.no
Mitt mobilabonnement fra Ice fungerer ikke i Canada. Det er utrolig frustrerende, og jeg får ingen hjelp fra deres kundeservice. Hverken SMS eller BankID fungerer, noe som gjør at jeg blant annet ikke får betalt regninger eller logget inn i nettbank. Problemet har vart i omtrent tre måneder nå.
Hei! Dette var leit å høre! I Canada er det Telus og Bell som er operatørene vi har avtale med. Har du forsøkt å endre på innstillingene på egenhånd? https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Dersom du fortsatt skulle oppleve problemer ønsker jeg å se nærmere på dette og hjelpe deg videre. Da vil jeg at du sender en e-post til [email protected] hvor du noterer ditt fulle navn og mobilnummeret dette gjelder for. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Super fornøyd, prøvd flere men kommer alltid tilbake til Ice. Mye mobildata inkludert, samt viderføres det du ikke bruker. Anbefales om du vil ha en rimelig pakke med mye inkludert mobildata
Hei, Simon Så godt og høre, dette varmer hjertet vårt! ❤ Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! 😁 Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Kjøpte telefon på deres nettsider under en kampanje som sa at man ville få med samsung galaxy earbuds pro med på kjøpet. Såg etter jeg hadde bestillt og bundet meg ett år til ice at man må kreve earbuds gjennom samsung members appen, og at det ville ta potensielt 2 mnd før man ville motta produktet. kampanjen dukket aldri opp i appen og jeg tok selvsagt kontakt med ice, som henvendte meg til noe som heter veddesta gruppen som da sa at de manuelt la inn registreringen av kjøpet mitt og ville sende produktet mellom to spesifikke datoer, og nevnte at jeg ville få epost med sporingsnr når de sendte pakken. De sendte aldri pakken og jeg fikk ikke svar på henvisningene mine. Så jeg tok kontakt med Ice igjen for å klage på dette og de fratok seg all ansvar og sa at det var samsung som kjørte kampanjen og det var ingenting de kunne gjøre. Når jeg spurte om jeg kunne få hevet kjøpet, sa de bare at angrefristen var utgått. Smart svindel det å kjøre enn kampanje som gjør at kunden ventet til etter angrefristen har gått ut med å klage. HOLD DERE LANGT UNNA KAMPANJER FRA ICE!
Hei, Andreas Jeg skjønner at det er frusterende når du ikke mottar produktet du forventer. Da dette var en Samsung kampanje så har ikke vi myndighet til å gjøre noe med leveringen og lignende. Det måtte registreres i Samsung Members-appen og lå oppskrift på hvordan dette skulle gjøres på siden til telefonene det gjaldt. Jeg kan dessverre ikke svare på hva som har skjedd da Veddesta Gruppen sa de skulle legge det inn manuelt for deg og at du fortsatt ikke har hørt noe. Men jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken, så send meg fullt navn, mobilnummer og kort forklaring på situasjonen på [email protected]. Da kan jeg undersøke mer. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no