ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ringt kundeservice 7-8 ganger angående ett problem med mobildata ingen klarer å hjelpe. Hadde ikke dekning midt i frognerparken, og jeg mister dekning hver gang jeg skrur på mobildata og må vente lenge før det funker.
Jeg er veldig fornøyd med ice. Nok med data til mitt bruk. Har også fått rask kontakt med kundeservice når jeg har ringt.
Elendig dekning bredbånd. Kan ikke bruke nettet til noe som helst. Ventetiden på kundeservice er lang og de som svarer vet ikke hva de driver med. Når vi ønsker å kanselere abonnementet så krever de at vi betaler ut bindingstiden. Man er bondefanget. Styr unna Ice net!
Det er bare for mange ting som ikke funker. SIM-bytte i i juni funket ikke som det skulle. Nå skal jeg jeg bestille mer data. Funker ikke. Prøv å kom i kontakt med kundeservice. Guess what. Ikke mulig å komme gjennom på telefonene. Så nå blir det bytte til noe annet...
Tegnet nylig et mobilt bredbåndabonnement. Ifølge Ice. Nets eget dekningskart skulle det være "meget god dekning" på min adresse. I virkeligheten er dekningen fullstendig fraværende. Det samme er også kundeservicen. Helt umulig å komme igjennom på telefonen. (Men de tar likevel godt betalt for at du sitter å venter i kø forgjeves!) Det hele virker useriøst og spekulativt. Styr unna!
Min gamle mor takket ja til en telefonselger fra Ice og bestilte bytte fra Djuice. Men hun poengterte at det var under forutsetning av at abonnementet først skulle tre i kraft etter at hun kom hjem fra ferie i Thailand. Under turen i Thailand fikk hun sms fra Ice om at hun nå måte bytte SIM-kort. Dette hadde hun selvsagt ikke siden det sannsynligvis lå i postkassen hjemme. Deretter sluttet telefonen å virke. Jeg prøvde å ringe dem til 7 kroner per minutt (dyrt å ringe fra Thailand). Stod i telefonkø i 45 minutter før jeg ga opp, 300 kroner fattigere. Sendte melding på Facebook der jeg ba om hjelp. Fikk da svar etter 2 dager, men da hadde vi allerede fått noen hjemme til å ordne opp med Djuice slik at hun fikk tilbake abonnementet der. På toppen av det hele ble gamla innlagt på sykehus i Hua Hin og lå der uten telefon som virket, så Ice står ikke høyt i kurs. Har selv vært abonnent hos flere mobilselskaper men makan til dårlig service har jeg aldri opplevd. Anbefaler alle om å tenke seg om båre 2 og 3 ganger før man eventuelt skaffer seg abonnement her. Jeg fraråder det iallefall på det aller sterkeste!!!
Var mye bedre før. Da var kundeservice bra og hjelpsomme. Umulig å bruke i utlandet etter simkort klusset. Til tross. Vi trenger Ice.net. Ønsker dere lykke til. Og ikke glem kundene. Vis mer kundeservise. Det er tross alt dem dere lever av.