ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med ice har ikke sviktet mine forventninger .
Hei Eilif A.S! Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, dette blir vi veldig glade for:) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Har hatt Ice i alle år å hele familien har gått øve til de fordi vi er så fornøyd! Billig, gode tilbud på både abonnement og tlf fra tid til annen og utmerket kundeservice👍
Hei Annie! Tusen takk for flott tilbakemelding! Så hyggelig at du er så fornøyd at du anbefaler oss til andre også, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Gode tilbud med fantastiske tjenteser takk for at dere er med OSS her i norge .
Hei, Adham Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Jeg har hatt ICE-abonnement siden de startet opp og vært fornøyd med at regningene har vært enkle, det har ikke vært bindingstid eller andre "haker" underveis og kundestøtte har vært bra. Eneste minuset har vært dekningen, som ikke har vært helt bra her vi bor. Noe som virker å ha blitt bedre. Rollover er også bra og kan deles.
Hei, Elida Så flott at du er fornøyd med oss. Det er leit at dekningen ikke er bra der du bor. Vi jobber med å bygge ut nettverket vårt og i tillegg til vårt eget nettverk ice+, bruker vi også Telia sitt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker mer informasjon om dekningen eller om du ønsker hjelp 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
dårlig. Dårlig, fordi dekningen på arbeidsplassen min er veldig svak, og til tross for dette skjer driftsstansen også i to-tre dager. Jeg kan ikke engang koble til internett
Hei Anas! Sånn skal det ikke være😢 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan får gjort! Mvh Martine ice.no
Prisgunstig mobil selskap. Utmerket service . Ryddig og enkel forståelig app. Spesielt god informasjon .
Hei, Kjersti Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
ROS: Å få utmerkelser for GOD KUNDESERVICE er ikke hvem som helst forunt, - ICE er blant dem som så avgjort er "til å snakke til"! Både mobiltelefoni og mobilt bredbånd på samme faktura er rasjonelt. NØYTRALT: Jeg er dog for "gammeldags" til å ha så stort databehov at jeg synes at jeg får mye for pengene. RIS: Mhp. 2017 og 2019-2020, da jeg blei utsatt for tekniske problem med routeren, må jeg gi en litt lavere karakter - fordi jeg gang på gang fikk tilsendt brukte routere som var behefta med fusk (- jo, de var antakelig først funksjonstesta, men da tydeligvis kun over sekunder, - ikke timer!). Jeg fikk da betydelig strev med å få overbevist kundeservice om at det var teknikken, og ikke forholda, som var problemet. - Det å til slutt komme i mål med saka etter atskillige måneder, kunne jeg dog karakterisere med stikkorda "seint men godt"... Undervegs hadde jeg lagt ved et feilbeskrivende skriv, der jeg dessuten spurte hvorvidt routertypen kunne være behefta med ei fabrikasjonssvakhet, - men det var nok litt for mye å forvente at jeg skulle få noen konkret tilbakemelding om dette ... - Forresten har det i løpet av de siste to døgn igjen oppstått noeslags fusk ved påslag av routeren (-tok 3 - 5 timer å opprette kontakt med laptop'en), så jeg er spent på om jeg atter må til med utstrakt radioteknisk korrespondanse: Herunder hvordan den faglige logikken på kundeservice vil fungere, - samt hvor mye tålmodighet jeg klarer å mobilisere. - Jeg får prøve å være optimist i det lengste - og optimismen er kanskje styrka i og med denne responsmuligheta ...
Hei, Vidar Så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundesupport 😊 Det er veldig leit at du har opplevd problemer tidligere og at det også har vært de siste dagene. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Vi setter pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no