ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kronglete å si opp abbonnement og svært dårlig kundeservice. Frekk og nedlatende kundebehandler!
Hei, Torleif Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med en av våre kundebehandlere 😔 Send navn og nummeret det gjelder til [email protected], så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Bra: billig, 1000gb Dårlig: elendig dekning, ustabilt og tregt 4g. Plutselig helt ut av ingenting går det ikke an å ringe eller motta samtaler, men står full dekning og 4g, kan sende meldinger, men ikke ringe. Ice er noe ordentlig søppel, eneste grunnen til at jeg fortsatt har det er billig 1000gb internet kontra samme pris for 100gb hos andre. Når vi får fiber i år skal jeg si opp dette abonnementet og aldri røre ice igjen i mitt liv.
Hei, Rv Det er leit å høre at du har trøbbel med dekningen din. Send oss navn, nummer og hvilken telefon du benytter til [email protected], så skal vi se nærmere på dette! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ble lurt av selger til å gå over til ice bedrift, av selger som løy til oss. Da vi ble oppmerksom på dette hadde vi ikke angrefrist pga vi var enkeltmannsforetak. Vipps var man bundet i 24mnd. Anbefales ikke…
Hei, Hilde Ikke noe godt å høre at du føler deg lurt av selgeren vår! Når man inngår en avtale med binding/avtaletid, må bestillingen fysisk godkjennes av deg som kunde. Man er da pliktig i å sette seg inn i denne avtalen før man godkjenner den. Dersom du mener at du aldri har godkjent denne avtalen, er det fint om du sender oss navn, nummer, org.nr og litt mer informasjon ang. saken til [email protected], slik at vi kan sjekke opp i dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har tidligere erfaring med dårlig dekning. Der jeg på sydenferie stod uten dekning hele turen. Ringer og maser ofte på at jeg skal skifte over, og svært dårlig og frekke selgere. Forrige selger avsluttet samtalen med at han ikke gidder å bruke tid på meg lenger, og la på. Dette fordi jeg ikke ville bytte over. Dritt selskap
Hei, Stian Så dumt å høre at du hadde problemer med dekningen på sydenferie! 😔 Når man er ute å reiser, er det ikke alltid opratøren stiller seg inn automatisk, og da må dette gjøres manuelt på mobiltelefonen, og kan være en årsak til at du var uten dekning der. Vi er veldig lei oss for at du har hatt en kjedelig opplevelse med en av våre selgere. Vi skal ta med tilbakemeldingen til de, slik at de blir gjort klar på det. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har vært kunde hos Ice en god stund nå og må si at dette virkelig har vært en positiv opplevelse. Meget stabilt nett, veldig mye for pengene og svært god oversikt og kontroll i appen. Jeg har faktisk aldri vært så fornøyd hos noe teleselskap tidligere. Ser det er noen negative tilbakemeldinger her og det er helt uforståelig for meg. Er også litt rart at noen skriver en negativ omtale her basert på problemer som åpenbart kunne vært løst med en prat med kundeservice. En stor takk til Ice, dere gjør en kjempejobb for mobiltelefoni i Norge.
Hei, Rune Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! ❤ Dette blir vi så glade for å lese! 😊 Ønsker deg en flott dag Mvh. Kristine ice.no
Forferdelig dårlig dekning og ikke minst kundeservice. Arrogante kundebehandler.
Hei, Kristin Dette var utrolig leit å høre. Jeg vil gjerne at vi skal få undersøkt om det er noe vi kan gjøre for at du kan få bedre dekning, og ønsker derfor at du sender oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og gjerne en kort forklaring på problemet. Vi jobber hele tiden for at vi skal ha den beste kundeservicen, så beklager på det sterkeste at du har opplevd noe annet. 😔 Håper på å høre fra deg.😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Får ikke 4G til å virke. Har prøvd alt som stå på ice.no sine sider, uten hell.
Hei, Inger Så dumt å høre at du ikke får 4G til å fungere slik det skal! 😔 Da er det fint om du tar kontakt via kundeservice på telefon 21 00 00 00, slik at du kan få veiledning og hjelp over telefon for raskere feilretting 😊 Dersom du ikke ønsker å ringe oss, kan du sende oss navn, nummer og hvordan telefon du benytter til [email protected], slik at vi kan feilsøke problemet med deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no