ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke opptjent data overført til ett annet nr pga kundebehandleren ikke spurte om det. Kundebehandleren min var den verste kundebehandler du kan komme borti. Hun har ingenting i ett service yrke å gjøre. Jeg har krav på opptjent data.
Hei Lofotpia, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Mine opplevelser er bare positiv 😉 jeg ønsker meg alltid så god service hos andre tjenester ☺️
Så langt har jeg positive opplevelser med Ice-abonnementet. Har ikke noe negativt å si.
Er veldig fornøyd med ICE. Super service og god dekning. blir lenge til jeg bytter bort fra ICE.
Er det noe som er dårlig da? Jeg har bare opplevd positivitet fra kundebehandlerne jeg da. At det av og til er dårlig dekning er da ikke ICE si skuld. Og at jeg ikke vil anbefale ICE til andre er bare fordi jeg aldri anbefaler noe til noe. Men er det noen som spør så sier jeg hva jeg synes og så får dem vurdere selv om dem vil bli ICE kunde eller ikke.
Hei Imf, Tusen takk for en flott tilbakemelding. :) Vi er glade for å ha deg som kunde. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Ikke Wi-Fi tale hos ice, det e litt dårlig. Her må dere finne en løsning
Når man har på 4G så får ikke noen tak i meg på tlf. Når de skal ringe til meg så skjer det ingen ting, eller de får at tlf er skrudd av. Når jeg skal ringe ut når 4G står på, så går det 1-2 min før det slår gjennom og det blir ringetone. Når man først er i samtale så kommer det kraftige pipelyder og "modem" lyder fra gamledager. Man må altså ha på 2G hele tiden, da fungerer det stort sett 99%. Men det er jo upraktisk da jeg glemmer å veksle mellom 4G og 2G etter surfing. Er nå i ferd med å si opp 5 stk mobilabonnement pga dette :( Ice har utmerket kundeservice og svarer rask på alle plattformer.
Hei Ken, Dette høres ut som en sak for vår tekniske avdeling. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. :) Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no