ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er bare for mange ting som ikke funker. SIM-bytte i i juni funket ikke som det skulle. Nå skal jeg jeg bestille mer data. Funker ikke. Prøv å kom i kontakt med kundeservice. Guess what. Ikke mulig å komme gjennom på telefonene. Så nå blir det bytte til noe annet...
Tegnet nylig et mobilt bredbåndabonnement. Ifølge Ice. Nets eget dekningskart skulle det være "meget god dekning" på min adresse. I virkeligheten er dekningen fullstendig fraværende. Det samme er også kundeservicen. Helt umulig å komme igjennom på telefonen. (Men de tar likevel godt betalt for at du sitter å venter i kø forgjeves!) Det hele virker useriøst og spekulativt. Styr unna!
Min gamle mor takket ja til en telefonselger fra Ice og bestilte bytte fra Djuice. Men hun poengterte at det var under forutsetning av at abonnementet først skulle tre i kraft etter at hun kom hjem fra ferie i Thailand. Under turen i Thailand fikk hun sms fra Ice om at hun nå måte bytte SIM-kort. Dette hadde hun selvsagt ikke siden det sannsynligvis lå i postkassen hjemme. Deretter sluttet telefonen å virke. Jeg prøvde å ringe dem til 7 kroner per minutt (dyrt å ringe fra Thailand). Stod i telefonkø i 45 minutter før jeg ga opp, 300 kroner fattigere. Sendte melding på Facebook der jeg ba om hjelp. Fikk da svar etter 2 dager, men da hadde vi allerede fått noen hjemme til å ordne opp med Djuice slik at hun fikk tilbake abonnementet der. På toppen av det hele ble gamla innlagt på sykehus i Hua Hin og lå der uten telefon som virket, så Ice står ikke høyt i kurs. Har selv vært abonnent hos flere mobilselskaper men makan til dårlig service har jeg aldri opplevd. Anbefaler alle om å tenke seg om båre 2 og 3 ganger før man eventuelt skaffer seg abonnement her. Jeg fraråder det iallefall på det aller sterkeste!!!
Var mye bedre før. Da var kundeservice bra og hjelpsomme. Umulig å bruke i utlandet etter simkort klusset. Til tross. Vi trenger Ice.net. Ønsker dere lykke til. Og ikke glem kundene. Vis mer kundeservise. Det er tross alt dem dere lever av.
Fikk hjelp etter noen minutter via melding på f-book ga en smiley og fikk to tilbake. Tenk ett smil kan forandre ens hverdag :)
Byttet 4 av familiens telefoner fra one call til ice. Net for 2 uker siden. Ungdommene i huset klager på dårlig dekning og liten fart på mobildata. 14 dager hos ice er mer enn nok! Bytter tilbake til one call.
Har vært 1,5 døgn uten telefonforbindelse Pga ice.net. I over ei uke prøvde jeg å stanse overgang til ice.net. Fikk mail om at det var OK, men to dager senere har de stanset mitt abonnement hos Telenor mens jeg var i utlandet. En ganske fortvilet situasjon å være uten telefon. Har oppfattet at det også har skjedd andre. Pris er ikke alt her i livet. Det hjelper ikke å være billigst når man samtidig er dårligst. Ei stjerne er egentlig for mye for dette selskapet