ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har lest og hørt at Ice har et dårlig rykte på kundeservice og dekning. Jeg ringte dem nettopp da det oppsto en feil ved nr visning på tlf. tok under 30 sek før de svarte og ordnet opp i problemet på stedet, men man må ta til betraktning at det kan være stor trafikk på kundeservice tlf til tider... Når det gjelder dekningen så er den bra, ikke overlegen, men bra. Ice er relativt nytt og har troen på at det bare vil bli bedre og bedre! Etter mine erfaringer så er jeg fornøyd med både kundeservice, dekning og ikke minst PRIS!
Startet kundeforholdet med inkassovarsel, selv om hverken faktura eller purring var mottatt. Ice påsto at det var sendt, men to brev kommer nok ikke bort i posten. Fortsatte med at de byttet SIM kort midt i fellesferien, Måtte få en slektning til å bringe dette 20 mil siden vi var på seilferie, og trengte mobil. Ved retur av router, etter å ha avsluttet kundeforhold både på mobilt bredbånd og telefon, kom denne i retur som ikke avhentet. Krangler nå om hvem som skal betale frakt to ganger, samt tid og kjøring for å ordne opp i rotet deres. Var umulig å få tak i kundeservice i sommer, og svarte ikke på mail.
Uten telefon da sim-kortet ikke virker. Ubrukelig kundeservice også.
Elendig dekning og hastighet på Stovner, Oslo. Kundebehandler var hyggelig, men det hjelper lite når varen ikke er levert. Meget god dekning på dekningskartet er bare tull.
1. Etter simkortbytte forsvant muligheter for viderekobling. 2. Etter oppbrukt kvote er internett tregere enn f. eks Telia som fremdeles kan streame radio. 3. Bytting mellom 3g og 4g medfører dekningsbrudd i mange sekunder.
Fikk nytt 4g modem og etter det har vi knapt hatt dekking og når vi har hatt dekking så går det i sirup. Anbefaler ingen å bruke ICE.net sin mobilt bredbånd tjeneste slik det er idag.
Aldri opplevd å ikke komme på nett når tlf viser at man har 4g. Bra månedspris men må dessverre bytte leverandør etter kun 2 måneders bruk.