ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dårlig. Dårlig, fordi dekningen på arbeidsplassen min er veldig svak, og til tross for dette skjer driftsstansen også i to-tre dager. Jeg kan ikke engang koble til internett
Hei Anas! Sånn skal det ikke være😢 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan får gjort! Mvh Martine ice.no
Prisgunstig mobil selskap. Utmerket service . Ryddig og enkel forståelig app. Spesielt god informasjon .
Hei, Kjersti Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
ROS: Å få utmerkelser for GOD KUNDESERVICE er ikke hvem som helst forunt, - ICE er blant dem som så avgjort er "til å snakke til"! Både mobiltelefoni og mobilt bredbånd på samme faktura er rasjonelt. NØYTRALT: Jeg er dog for "gammeldags" til å ha så stort databehov at jeg synes at jeg får mye for pengene. RIS: Mhp. 2017 og 2019-2020, da jeg blei utsatt for tekniske problem med routeren, må jeg gi en litt lavere karakter - fordi jeg gang på gang fikk tilsendt brukte routere som var behefta med fusk (- jo, de var antakelig først funksjonstesta, men da tydeligvis kun over sekunder, - ikke timer!). Jeg fikk da betydelig strev med å få overbevist kundeservice om at det var teknikken, og ikke forholda, som var problemet. - Det å til slutt komme i mål med saka etter atskillige måneder, kunne jeg dog karakterisere med stikkorda "seint men godt"... Undervegs hadde jeg lagt ved et feilbeskrivende skriv, der jeg dessuten spurte hvorvidt routertypen kunne være behefta med ei fabrikasjonssvakhet, - men det var nok litt for mye å forvente at jeg skulle få noen konkret tilbakemelding om dette ... - Forresten har det i løpet av de siste to døgn igjen oppstått noeslags fusk ved påslag av routeren (-tok 3 - 5 timer å opprette kontakt med laptop'en), så jeg er spent på om jeg atter må til med utstrakt radioteknisk korrespondanse: Herunder hvordan den faglige logikken på kundeservice vil fungere, - samt hvor mye tålmodighet jeg klarer å mobilisere. - Jeg får prøve å være optimist i det lengste - og optimismen er kanskje styrka i og med denne responsmuligheta ...
Hei, Vidar Så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundesupport 😊 Det er veldig leit at du har opplevd problemer tidligere og at det også har vært de siste dagene. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Vi setter pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Har kun positive opplevelser med Ice. Mye data for pengene og gode opplevelser med kundeservice.
Hei Jorun! Så flott å høre at du er fornøyd, det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg er veldig fornøyd med Ice har ikke tanker om å bytte til andre. Alltid god dekning. Svært fornøyd. 😊
Hei, Eli Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på det 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Når jeg velger mobilabonnement er det viktigste at det er mye data for pengene. Med Ice+-nettet får jeg masse data til en billigere pris enn noe annet sted. Jeg har hatt abonnement i flere år og prisen har bare gått ned og jeg får stadig bedre tilbud. De få gangene jeg har måttet vært i kontakt med kundeservice har de vært veldig hjelpsomme og effektive. Så lenge jeg får så mye data for pengene med god dekning og utmerket kundeservice kan jeg ikke se for meg å velge en annen leverandør.
Hei, Sidney Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Får svar på det meste visst det er problemer, visst ikke tar de seg tid til å sette seg inn i sak over tid. Lettvint å ta med telefon over grensa, har samme telefon bruker opplevelser der som i Norge. Kan finne enklere og billigere abonnement til de som ikke bruker telefon til å installere apper, og bruker telefon til annet enn underholdning, lite data bruk.
Hei Terje! Takk for flott tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no