ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, ringt fra utlandet: ventetid på over 1 time, uten svar! Sendte mail for 9 dager siden, fortsatt ikke hørt et pip... Vært en uke i Sverige, uten dekning! Reiser til Hellas om noen dager, regner også med at det blir uten dekning på telefonen. At det går an!!! Gjør deg selv en tjeneste, aldri bestill noe fra Ice.net! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bestille nytt abonnement hos en annen leverandør, dessverre må jeg vente i en uke før det aktiviseres. Aldri mer!! Dritt selskap!!!
Har aldri vært borti dårligere kundeservice. Har ringt Ice.net mange ganger men blir berre overført til ulike avdelinger...
Ved bytte fra Chess til ICE. Masse problemer.. Utstrakt bruk av femsifret nr til både ICE og bank, før alt var iorden... Samme tullet igjen nå, ved bytte av SIM kort hos ICE.. Vanskelig / umulig å komme i kontakt med ICE kundeservice. Banken bekrefter at deres systemer fungerer som normalt. Kan gjerne være billig, når man må bruke dobbelt på 5-sifrede nr...
Tegnet bredbåndabonnement 30 gb for kort tid siden slik at jeg har Internett på to hytter. Kartet til Ice viser god dekning på begge områder. Realiteten er at det er 0 signal. Ice sier kartet bare er simulert og at vi ikke kan stole fult på det. Spurte om hvor de har sendere og fikk da forståelse av hvorfor dekning mangler: de har få sendere/ingen i nærheten av der jeg har hytter. Dessverre må jeg betale for abonnementet i 12 mnd. Går over til Telenor - de har god dekning.
Jeg lot meg lure til å kjøpe mobilt bredbånd fra ice.net, siden jeg av og til trenger internettilgang i mer grisgrendte strøk i Nord-Norge. Dekningskartet så lovende ut, men jeg har nå vært ute på tur med abonnementet og som andre allerede har skrevet her, så begynner det å nærme seg bedrageri det ice.net lover i forhold til det de kan levere. Den som tar et nærmere titt på dekningskartet kan se at ice.net ofte hevder å ha "god dekning" opp mot 40-50km fra nærmeste basestasjon. I realiteten får ruteren som regel ikke kontakt med nettet hvis du er mer enn 10-15km fra basestasjonen og selv om du har kontakt med basestasjonen, er nettet ofte så overbelastet at det ikke kan brukes til noe som helst. I tillegg har det vært feil på tre av tre regninger vi har fått. Den første feilen ble retta opp etter klage til kundeservice. Klagene på de to siste regningene har vi ikke fått svar på.
Elendig kundeservice! Jeg har i over en uke nå prøvd å kansellere et mobilabonnement uten å lykkes! Etter å ha ventet tålmodig på svar på mail ringte jeg kundeservice. Jeg ble sendt rundt i "systemet" fra den ene kundebehadleren til den andre. De lata som om de kunne hjelpe meg helt frem til de fant bestillingen min men da kunne de plutselig ikke hjelpe meg med å avbestille likevel. Da var det bare og vente tålmodig på neste behandler... Har sendt minst 4 mail i forkant med 2 dagers mellomrommene uten å få svar på noen av de. I mi bok kalles dette udugelighet og ikke uflaks!
Prisen for abb. er bra hvis du holder deg hjemme. Utenfor Norges grenser kan du bare ringe nødsamtaler. Ringe kundeservice er bortkastet tid. Der kjenner de problemet, men kan ingen ting gjøre. Elendig service og overhode ikke innstilt på å finne løsninger.