ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skikkelig styr hver gang man er utenlands med telefonen. Må selv inn å sette opp tlf både for nettverk og mms hver bidig gang, slisomt i lengden.
Ingen tjenester, 40 min på telefonsvarer intet svar. Dette er et useriøst selskap. Styr unna.
Synes det fungerer like bra som andre. Dekningen kan bli litt borte i kjellern, men det har det gjort på alle andre også så kan ikke klage. Har snakket med kundeservice to ganger og begge gangene har det vært høflige og effektive mennesker.
Fungerte godt frem til den såkalte "oppgradering" i begynnelsen av august. Etter det bare tull, mister dekning, må skru tlf av og på for å ringe ut og motta SMS. Folk får ikke kontakt med meg. 4g funker ikke, ei heller kan jeg sende og motta SMS. Kommer ikke frem på tlf og det eneste kundeservice på messenger klarer å gjøre er å si at jeg må endre noen innstillinger på tlf som jeg allerede har endret. Kundeservice mente til og med at jeg burde teste sim kortet i en annen telefon... Akkurat som jeg har flust av telefoner liggende rundt. Anbefaler ikke ice.net.
Sitter i gjennomsnitt 15 min å venter for å komme gjennom på kundeservice. Ba dem sende regninger til min postboks og ikke til mitt hus nr, det ble spesifikt beskrevet 3 ganger. Endte opp med inkasso grunnet at jeg ikke har mottatt sendinger fra dem. Prisene dem opererer med er gode, men når alt annet er helt elendig hjelper det ikke. Jeg går tilbake til Chess.
Savnet en vennlig påminnelse for ubetalt faktura på sms, fordi man er deres kunde, før inkasso i posten. I tillegg ble jeg oppringt av selgere fra ICE, selv om jeg allerede var kunde. Litt dårlig kundeservice rett og slett..
Skiftet til Ice.net i Juni på 2 abonnement, fungerte greit til vi reiste på ferie 2 uker senere. Var en dagstur i Danmark, etter det fungerte ikke SMS eller MMS. Utrolig dårlig kundeservice (så å si ikke mulig å få fatt i). Meget dårlig kompetanse i kundeservice når en etter flere uker og hjelp ifra butikk fikk kontakt, rot med faktura og abonnement, problem med sms og mms ble ikke løst før etter 6 uker og de skiftet over til nytt data-system med tilhørende nye sim-kort (har byttet sim-kort uten at det har hjulpet mange ganger...). Men nå er de stort sett uten dekning, kommer sjelden på nett, ikke fått noen oppfølging på teknisk problem, heller ikke endelig løsning vedr. rot med faktura. Orker ikke begynne påan igjen, så vi bytter nå. Kort fortalt, helt uforståelig dårlig. Hold dere unna Ice.net!