ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite fungerer optimalt. Dårlig dekning og mye crash.
Har aldri hatt problemer før Juli 2016, da begynte dekning å forsvinne, dårlig nett og ikke minst uendelige ventetider på telefon (som faktisk er bortkastet), med tanke på att de faktisk ikke klarer og rette opp noe som helst. Pre-Juli 2016 5 stjerner post- Juli 2016 1 stjerne Totalt 2,5 stjerner.
Nettet faller inn og ut kontinuerlig noe som selvfølgelig tapper telefonen for strøm veldig fort. Får heller ikke raskere nett enn H+ etter SIM-kort bytte. Dette er et problem flere opplever men likevel ønsker kundeservice å "feilsøke" ting som jeg alt har sjekket flere ganger. Problemet ligger hos ICE og bør fikses snarest.
Det er mer verdt å lage ditt eget Internett. Det er billig men det burde bli mye billigere. :(
Ice.net er noe av det verste jeg har hatt. Det er svindel. Rett og slett. Jeg dro tel Danmark i slutten av juni og når jeg kom hjem kunne jeg ikke sende meldinger. Det har gått 5 uker og de fikk det først til 19.August og nå får jeg ikke mobildata eller får MMS. Jeg har ringt tel de flere ganger, og de har ikke gjort en dritt annet enn å sende nytt sim-kort. Jeg er på det 5. sim-kortet nå. Hvis dere ikke vil bli svindlet, bestill HVA SOM HELST annet enn Ice.net.
Jeg hadde en super opplevelse med Ice da jeg var splitter ny kunde. Kundeservicen var fantastisk, de svarte kjapt, var hyggelige, tilgjengelige og hjelpsomme. Så fikk jeg nytt simkort. Meldingene jeg sender kommer ofte fram 3-4 dager senere, hvis de kommer fram i det hele tatt. Jeg mister dekningen hele tiden, selv når jeg er i telefonen, og det tar ofte lang tid før det stabiliserer seg så jeg får ringt opp igjen. Jeg har vært i kontakt med kundeservice, og de var til null hjelp. Byttet nettopp tilbake til OneCall, selv om det skal sies at det har vært utrolig deilig å ha så lav mobilregning.
For det første måtte jeg vente i en halv måned for å få det, og når det endelig kom så fungerte det ikke.