ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noen kundebehandlere er imøtekommende, andre skulle en tro de var kommet rett fra gata, Når de ikke er lokalt kjent kan de ikke være så påståelige, er ikke rart at de har dårlig omtale. Hadde jeg vist hvordan det er hadde jeg ikke benyttet meg av dem, dårlig, dårlig ikke mer å si om det.
Har flere ganger prøvd å få tak i ansvarlig for en produktpakke som en kunde leverer, aldri tilgjengelig, ringer aldri tilbake, fikk tilslutt en epost med div unnskyldninger etter 4 måneder. Vi avsluttet hele samarbeidet med ICE.
De tar ikke kundeservice alvorlig og kan bruke opptil 1 uke å besvare mail. Facebook er kun oppfølgingsspørsmål og de konkluderer ikke med noe. Aldri bytte til ICE!
Jeg ville bytte mobilabonnement. Sjekke mange levandører... Ice net har sendt meg tilbud. Dessverre jeg har ikke akurrat tid til å sjekke den tilbud og sammenligne med andre levandører. Han har ringt meg nesten hver dag... Etter 2 uker han ringt og har pretensjoner til meg at jeg vil ikke ha den tilbud, han var veldig uhyggelig. Jeg sa at jeg skal sjekke den og skal gi svar neste dag. Jeg har sjekket det men har valgt andre levandører. Han ringt igjen snakke med meg, men når sagt jeg at jeg har valgt andre bedrift..... Han koblet av! Så hvis dere tenker om icenet, ikke gjør det!!!
Var kjempefornøyd før man måtte bytte sim-kort, etter byttet får man ikke det man betaler for, greit nok at prisen er kr 99, - pr mnd, grisebillig, men produktet man får er betydelig dårligere, kan det være pga at jeg har Windows-telefon? Jeg føler med de som tar imot kundeklager.
Har Ice.net på jobb. De leverer ikke tjenester man forventer som bedrift og vi sitter f.eks akkurat nå uten telefondekning fordi Ice skulle ha oss alle til å bytte SIM. Slikt holder ikke når man er en virksomhet (og egentlig heller ikke godt nok privat). I tillegg er det ikke holdbart prismessig så fort man beveger seg til utlandet. Svindyrt.
Byttet til ICE med lovnader om best i test, billigst osv, merket fort at ting ikke var på stell. Tok over 2 uker før vi fikk simkort, måtte purre flere ganger. MMS fungerte 1/10 ganger. Enkelte venner/bekjente fikk ikke SMS fra meg. Enkelte venner/bekjente hadde plutselig ugyldig nummer når jeg ringte (!). Bank ID fungerte ikke. 4G/LTE datt ut hele tiden. Mistet dekning stadig vekk. Anbefaler ikke dette selskapet, se eller deres FB sider og kommentarer fra andre kunder, virker ikke som det fungerer i utlandet heller. Skiftet selskap etter en snau uke med ICE, som porterte meg over på svært kort tid :)