ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
god service og gode priser og bruker du meir data enn du har på abbonemanget, betaler ein ikkje ekstra, men går ned til 3g istedenfor 4g, men ein slipper ekstra kostnad og det er gratis å ringa kundeservice
Hei, Kjell E Så hyggelig å lese at du er fornøyd! Hvis man bruker opp inkludert mobildata reduseres hastigheten til 64 Kbit/s. Da slipper man hvertfall overaskelser på fakturaen😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Veldig fornøyd med prisene! Har Ung og betaler kun 149 kr for 3 GB. Svært mye verdi for pengene! Bor i en større by og har ikke hatt noe problemer med dekningen.
Hei, Noah Dette var veldig å hyggelig å høre ❤ Det er dette som er målet vårt, at du skal være fornøyd med abonnementet ditt, prisen og dekningen 😊 Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg ble oppringt av selger og informerte kort om at jeg ikke selv har mobilabonnement (betales av foretak). Selger sier han kan ordne det slik at jeg overtar nummeret fra foretaket. Dette til tross for at jeg poengterer at nummeret er godt innarbeidet hos foretaket og at det derfor vil være uheldig for foretaket å miste dette nummeret. Jeg opplevde selger som uetisk og pågående. Rett og slett en meget dårlig opplevelse for meg.
Hei, Anita Leit å høre at du opplevde dette som ubehagelig! Dersom du ønsker at jeg tar dette videre så ber jeg deg om å sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og telefonnummeret du ble oppringt på av selger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg bruker skjelden data på mobilen, bruker heller PC på nettet hjemme. Kona og jeg kaster bort over kr. 4000 i året på vårt ICE abbonnement.
Hei, Tommy Her høres det ut som at dere har et høyere abonnement enn nødvendig. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og numrene det gjelder så skal vi se om ikke vi kan finne en bedre løsning sammen. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Dårlig dekning, og sku gå over på telia sitt nett hvis ice ikke hadde dekning ( har aldri skjedd, hatt ice i 2 år)
Hei, Dagfinn Leit å høre at du opplever dårlig dekning! Er det slik at dekningen i utgangspunktet skal være bra på adressen din? https://www.ice.no/kundeservice/dekning/dekningskart-for-norges-nye-og-moderne-mobilnett/ Send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt fulle navn og mobilnummeret ditt så kan jeg få undersøkt dette nærmere for deg. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Dårlig kundeservice,da jeg skulle bytte til annen operatør,men ikke fikk sim kortet fra dem tidsnok,så ble kortet mitt til ice sperret,dette fikk vi ordnet opp i,og ice fikk åpnet kortet mitt igjen,etter en stund fikk jeg faktura med 3000.- i bruddgebyr,ringte så til ice og sa at jeg ikke kom til å betale den,siden jeg fortsatt var kunde,det fikk jeg beskjed om at var helt greit,og di skulle kreditere bruddgebyret,så spurte hun meg om jeg ville inngå ny avtale med bindingstid med dem for å få lavere pris,jeg sa at det ville jeg ikke,siden jeg hadde planlagt å bytte operatør,og idag når jeg byttet operatør så fikk jeg mail at bruddgebyret ikke kunne krediteres,siden jeg hadde byttet operatør,jeg trodde ikke mobiloperatørene hadde låv å ha lengre tid enn 12 månder bindingstid,og det er gådd mye mer enn 12 månder siden jeg tegnet abbonemanget,så hvis ice ikke vil ordne opp,så blir vell kansje dette en sak for forbrukerrådet. Så styr unna ice.
Hei, Krister Så kjedelig å lese at du har hatt problemer vedrørende fakturering av bruddgebyr. Ut i fra det du skriver, høres det ut som at du har hatt ett bedrift abonnement hos oss. Om du sender oss en henvendelse med fult navn og mobilummeret det gjelder, til [email protected], så skal vi få sjekket opp i saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Kristine ice.no
Mitt mobilabonnement fra Ice fungerer ikke i Canada. Det er utrolig frustrerende, og jeg får ingen hjelp fra deres kundeservice. Hverken SMS eller BankID fungerer, noe som gjør at jeg blant annet ikke får betalt regninger eller logget inn i nettbank. Problemet har vart i omtrent tre måneder nå.
Hei! Dette var leit å høre! I Canada er det Telus og Bell som er operatørene vi har avtale med. Har du forsøkt å endre på innstillingene på egenhånd? https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Dersom du fortsatt skulle oppleve problemer ønsker jeg å se nærmere på dette og hjelpe deg videre. Da vil jeg at du sender en e-post til [email protected] hvor du noterer ditt fulle navn og mobilnummeret dette gjelder for. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no