ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mitt mobilabonnement fra Ice fungerer ikke i Canada. Det er utrolig frustrerende, og jeg får ingen hjelp fra deres kundeservice. Hverken SMS eller BankID fungerer, noe som gjør at jeg blant annet ikke får betalt regninger eller logget inn i nettbank. Problemet har vart i omtrent tre måneder nå.
Hei! Dette var leit å høre! I Canada er det Telus og Bell som er operatørene vi har avtale med. Har du forsøkt å endre på innstillingene på egenhånd? https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Dersom du fortsatt skulle oppleve problemer ønsker jeg å se nærmere på dette og hjelpe deg videre. Da vil jeg at du sender en e-post til [email protected] hvor du noterer ditt fulle navn og mobilnummeret dette gjelder for. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Super fornøyd, prøvd flere men kommer alltid tilbake til Ice. Mye mobildata inkludert, samt viderføres det du ikke bruker. Anbefales om du vil ha en rimelig pakke med mye inkludert mobildata
Hei, Simon Så godt og høre, dette varmer hjertet vårt! ❤ Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! 😁 Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Kjøpte telefon på deres nettsider under en kampanje som sa at man ville få med samsung galaxy earbuds pro med på kjøpet. Såg etter jeg hadde bestillt og bundet meg ett år til ice at man må kreve earbuds gjennom samsung members appen, og at det ville ta potensielt 2 mnd før man ville motta produktet. kampanjen dukket aldri opp i appen og jeg tok selvsagt kontakt med ice, som henvendte meg til noe som heter veddesta gruppen som da sa at de manuelt la inn registreringen av kjøpet mitt og ville sende produktet mellom to spesifikke datoer, og nevnte at jeg ville få epost med sporingsnr når de sendte pakken. De sendte aldri pakken og jeg fikk ikke svar på henvisningene mine. Så jeg tok kontakt med Ice igjen for å klage på dette og de fratok seg all ansvar og sa at det var samsung som kjørte kampanjen og det var ingenting de kunne gjøre. Når jeg spurte om jeg kunne få hevet kjøpet, sa de bare at angrefristen var utgått. Smart svindel det å kjøre enn kampanje som gjør at kunden ventet til etter angrefristen har gått ut med å klage. HOLD DERE LANGT UNNA KAMPANJER FRA ICE!
Hei, Andreas Jeg skjønner at det er frusterende når du ikke mottar produktet du forventer. Da dette var en Samsung kampanje så har ikke vi myndighet til å gjøre noe med leveringen og lignende. Det måtte registreres i Samsung Members-appen og lå oppskrift på hvordan dette skulle gjøres på siden til telefonene det gjaldt. Jeg kan dessverre ikke svare på hva som har skjedd da Veddesta Gruppen sa de skulle legge det inn manuelt for deg og at du fortsatt ikke har hørt noe. Men jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken, så send meg fullt navn, mobilnummer og kort forklaring på situasjonen på [email protected]. Da kan jeg undersøke mer. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Kort fortalt. Kjøpte ny mobil som viser seg å ha lydfeil, svak lyd i samtaler. Så har det tatt ukevis å få ordnet dette, i tillegg mener de jeg skal betale for reparasjon/fjerning av støv. Har aldri før hatt støv problematikk med noen mobiler. Lånetelefonen jeg fikk kom uten batteri, lader og deksel. Blir mobilen skadet, må man erstatte. Hva mener de? Skal jeg måtte kjøpe deksel og lader til en lånemobil av annet merke, som jeg nå har måttet ha i snart 4 uker? Denne saken har tatt meg månedsvis, og fremdeles ikke enighet. At de har fått kundeservicepris overrasker meg svært mye. Skal aldri mer kjøpe noe gjennom Ice nettbutikk. Har aldri før opplevd problemer med nykjøpt mobil. Forbedring: Raskere system for lånetelefon. Lånetelefon kommer med lader og beskyttelse. Commodo verksted sier sannheten (sa først de ikke fant feil, så at de hadde funnet feil, støv). Ny mobil Skal ikke gi kunden ekstra omkostninger. Hurtigere og logisk saksgang (slutte å avlede, ordne opp med en gang). Jeg er rasende for at jeg har måttet bruke så mye tid på dette. Det er ikke noe man forventer når man kjøper ny mobil med lommebok og panser glass.
Hei, Silje Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh Anne ice.no
Veldig bra service og liten eller ingen ventetid når en ringer
Hei, Olav Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. :D Mvh. Anne ice.no
Mangler dekning i de fleste bytunnelene, og flere bynære områder. Blir ofte brutt og har problemer med telefoner til fast telefoner (ja, jeg har innstilling på 4G tale). Tastevalg fungerer ikke, gjør at jeg blir brutt. Når vi hadde Telenor var det aldri noe problem. Ungene har Telenor, så det er lett å sammenlikne. Siden jeg er knyttet til et bedriftsabonnement kan jeg ikke bytte.
Hei, Beate Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post med telefonnummeret ditt samt fullt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
De greide å legge inn feil mailadresse på meg i starten som skapte mye problemer og lite hjelpsom kundeservice.Jeg ga opp!!!
Hei, Giller Så dumt epostadressen din ble registrert feil! Send oss en henvendelse med fullt navn og mobilnummeret det gjelder, samt hva din korrekte e-postadresse er til [email protected], slik at vi får rettet opp i den for deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no