ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis du er vant til andre mobilselskap hvor du kan kjøpe store datapakker til en grei pris, så vil du bli meget skuffet over ICE. Du inngår abonnement på årsavtale. Det som gjør at ICE lurer deg, er at de ikke gir deg anledning til å kjøpe fornuftige datapakker i tillegg når du behøver mer data. Du får maks kjøpt 1 GB til 79,- eller 3 GB til 179. Dette er jo altfor små datapakker. Derfor blir du sittende med et abonnement i ett år som jeg forventer at du vil være misfornøyd med, det var vi. Jeg vil advare på det sterkeste å bytte til ICE.
Hei, Jørn Synd å høre at du føler det slik! Jeg vil anbefale deg å heller oppgradere abonnementet ditt til en 50-lapp mer i måneden. Det er en rimeligere løsning i lengden hvis du til stadighet råker opp for GB. Det forutsetter at du fortsetter med "Årsavtale" som du har inngått tidligere. Selv om du er bundet opp til denne i ett år, kan du oppgradere eller nedgradere etter ønske en gang i måneden. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Er sjokkert over Ice sin kundebehandling. Jeg bestilte en telefon på fredag som ble registrert på min gamle adresse, og tok minutter etter bestilling kontakt med Ice på chat som lovet å endre leveringsadressen. Dette spurte jeg om gjentatte ganger: "er det 100% sikkert at den blir levert til nåværende adresse?" ja, svarte de. Skjermbilder er tatt av hele samtalen. Når jeg ringer på mandag for å forsikre meg om at telefonen vil bli levert til nåværende adresse får jeg beskjed om at den blir levert til den gamle adressen. Til tross for å ha gjentatt korrekt adresse til flere ansatte og fått dette bekreftet flere ganger klarer de fortsatt ikke å holde det de lover og garanterer kundene sine. Jeg har nå brukt flere timer i telefon og på nett for å løse opp i deres problemer, og får i motsetning til de ikke betalt for tiden som er sløst vekk. Det er hårreisende og ikke minst totalt uakseptabelt at et selskap kan holde på slik.
Hei, Maria Dette høres alt annet enn bra ut! Jeg må først å fremst beklage så mye for dette og ulempen dette har medført deg. Får du hentet den eller blir det for lang avstand til din nåværende adresse? Jeg tar gjerne en titt på dette for deg om du ønsker, og fint om du da sender en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og ditt mobilnummer. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Har over en lengre periode hatt Ice Ung (10GB) til 249,-. Vært strålende fornøyd med både dekning, hastighet og lengde data, uavhengig av om jeg har befunnet meg i Oslo, på bygda eller i London. Kom nylig over en kampanje hvor de kjørte 30GB til 299,-, og ville da endre til dette. Til tross for at jeg egentlig ikke rakk å benytte meg av tilbudet innen tidsfristen de selv hadde satt som var 31.03.22, så lot de meg likevel den 01.04.22 få benytte meg av tilbudet (På bakgrunn av at deres kundeservice hadde stengt på kvelden den 31.03, og jeg var avhengig av å komme i kontakt med disse for å få til endring av abonnement). Oppsummering: Overall bare hatt gode erfaringer med Ice fra før, men den ble nå bare styrket etter fantastisk kundeservice (fikk til og med humor servert på kjøpet av kundebehandler). Avslutningsvis vil jeg også belyse hvor praktisk og enkel app’en deres er. Utrolig oversiktlig, hvor du har full kontroll på alt innenfor abonnementet ditt + mer. Anbefales på det sterkeste.
Hei, Andreas For noen fantastiske tilbakemeldinger! Det gleder oss enormt å høre hvor tilfreds du er med å benytte deg av oss 😍 Ønsker deg en fin dag 😎 Mvh Tina ice.no
Byttet til Ice men det var en stor skuffelse. De mangler wifi tale til IPhone. Dekning er heller ikke noe å skryte av, samtaler brytes/faller ut ofte, noe kundeservice også fikk erfare da de måtte ringe meg opp igjen under feilsøking. Bra kundeservice.
Hei, Leo Dette var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og vi håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Mvh. Anne ice.no
Har abonnement til to tenåringer. God pris for gode abonnement og veldig fornøyd med at det er så enkelt å fikse ting via websidene eller chat med kundeservice. Det bare virker!
Hei, Mrg Så hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! Mvh Anne ice.no
Jeg bruker ICE i nesten 6 måneder. nylig har blitt byttet til årsavtale. hadde ikke noe forferdelig ennå. Til nå kan jeg nevne disse fordelene: God dekning i Norge og Europa, brukervennlig app, god support, mye for pengene 👌🏻
Hei, Payam Åh, for en koselig tilbakemelding!🥰 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Byttet til ice bedrift. Etter dette, har vår hverdag blitt mye vanskeligere i forhold til vår kundeservice, da det ikke finnes løsning på se hvem som ringer... Da er det mye plunder med å finne tilbake til og ringe tilbake på ubesvarte anrop. I tillegg detter Hovednr ut fra ringe- loopen i hytt og pine. Hoved argument for vårt bytte var data frihet som skulle medføre at vi kunne Strømme fritt opp til 1000Gb i vårt område for der hadde ice egen dekning, så hjemmekontor og sånt ville bli en lek... Nå viser det seg at det er bare tull... Det er siste mnd trukket 1 GB av de 1000 GB så det betyr at det slett ikke er dekning via ice slik som lovet...Rein svindel med andre ord..... De siste samtaler m ice har vært preget av stor arroganse fra deres side, frekke og avvisende kommentarer og ingen ønske om å møte kunde for å løse problem... Har begynt nedtelling til bindingstid er over.... Allerede før første mnd er over...føler meg kraftig lurt, da jeg sitter med et produkt som er vesentlig dårligere enn det jeg hadde.... Og slett ikke billigere, da det de lovet, ikke holder stikk... Hadde jeg behandlet mine kunder slik hadde jeg ikke hatt en eneste kunde igjen...
Hei, Anne R. M Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt, og beklager for opplevelsen du har med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Kan du sende oss en e-post med navnet ditt, bedriften abonnementene står på, mobilnummer og en liten forklaring på hva saken gjelder til [email protected]? Da er det lettere å kunne undersøke hvordan vi kan finne en best mulig løsning. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no