Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Om du noen gang velger å bruke mobilt bredbånd fra Telia blir du nødt til å vende deg til regelmessige avbrudd og veldig ustabil hastighet. Dette er også enn internettløsning som vil svi hardt i lommeboka. Vedlikehold og nedetider meldes aldri ifra enten det er planlagt eller ei. Kundeservice har aldri noe nyttig å si, men de klarer å bekrefte om det er planlagt eller uplanlagt nedetid, bare synd de aldri vet hvor lenge. Det eneste positive er at du (som regel?) har internett tilkobling, men det finnes ikke stort verre alternativer enn denne løsningen, så ikke kast bort tid og penger på det tullet her.
1500,- i bruddgebyr selvom jeg ikke har bindingstid veldig dårlig kundeservice også
Kundeservice er elendig, det tar lang tid å komme igjennom, og når du gjør det, er det absolutt ingen hjelp. produktene er trege, om du har et valg , velg noen annen. Har egentlig ikke noe bra å si om Telia.
Det å ikke tilby v6 Internet i 2021 finnes det ingen god unnskyldning for. ..ihvertfall når både Ice og Telenor tilbyr dette.
Jobber på en rigg som ligger lenger ute på havet mot England. Fikk ikke Telia til å fungere med wifi tale på denne riggen. Kundeservice sa rett ut at Telenor har en løsning på det, men combo Telia dekning og Samsung telefon gjør at wifi tale ikke vil fungere pga. geografisk lokasjon an en eller annen grunn. Telia fungerte på Huawei telefon i dette området.
Mister dekningen så fort jeg går ut av byområder. Hatt Telia i ca en måned og bestilt nytt abonnement et annet sted for kan ikke stole på at jeg kan bruke telefonen med Telia.
Verste selskapet som finnes. Og enda verre kundeservice. En stor flause for det norske folk, hele firmaet er ren skandale.
Nettet er ustabilt og tregt. De klarer ikke å rette opp feilen etter mange mail og telefon samtaler.
Styr unna Telia i butikk i Haugesund .Bruk Telia kundeservice til nettbestilling
Aldri kjøp mobilt bredbånd hos telia, det er ute i 10-20 min, MINIMUM 1 gang i døgnet.
Jeg sitter 1km fra masta med godt 4G-signal, men kapasiteten i nettet er for dårlig. Maks 15-20mbit, typisk 3-6mbit, stopper nesten helt opp i helger.
Telia er best på hellemyr 220 mpbs , ice ca 25 og telenor 5 .tok service og hjelp.God på pris abbomang.
Levd en god stund, så man vet hva kundeservice er for noe. Men Telia har null greie på dette. Telia lovte oss de beste signalene på hytta. Garanterte oss den største hastigheten. Da bestilte vi 6 mobilabonnement til hele familien og dyreste mobil bredbåndet. Gledet oss til og teste på hytta og få Internett på hytta. Montører sa det er ikke mulig å få inn Telia sitt nett på hytta vår. Hverken for bredbånd eller mobil. Så da satt vi der i 1 uke uten kontakt med omverden. Tok umiddelbart med Telia og fortalte de dette. Samtalen ble først lagt på fra Telia sin side. Etter flere tlf samtaler så fikk vi avsluttet alt. 30 min senere kom det sms til alle 6 mobiler. At det var avsluttet og Telia skulle ha 1800 kr per abonnement i bruddgebyr. Tok igjen kontakt med Telia og fortalte dem at dette er jo deres egne selgere som lovte oss noe som ikke virker. Og da burde ikke vi betale. Telia kunne gå med på halvparten 900 kr per abonnement i bruddgebyr. Sa det var helt uaktuelt. Enda så nekter de å føye seg. Så saken er på vent hos forliksrådet. Telia har bare ukoselige og frekke kundemottakere.. Anbefaler og styr langt unna ett så ekstremt uproft og frekt firma. Da Telenor fikk vite om dette når vi skulle tilbake så tok de og ga alle 6 abonnement 10 gb ekstra i 6 mnd. Det er kundeservice. De forstod problemet og garanterte at dette aldri ville skjedd hos dem.
Telia har jeg opplevd. Har god kundeservice og en venninne har hatt dem i 10 år og er storfornøyd. Etter å ha prøvd abo til familien, kommer vi imidlertid frem til at her vi bor må vi rett og slett ha Telenor-dekningen. Det blir for knotete å miste den plutselig innimellom og da er ikke prisen det viktigste i sammenligning. Og så kunne det vært mer GB i pakkene til gitte priser. Er nå tom halvveis inn i prøve-måneden og etter utregning på dette, vil økning også legge oss opp prismessig der vi var med tidligere leverandør. Men forstår at det jobbes med å utbedre dekningen i distriktene, så vi får se når Telia når målet sitt der.
My experience with Telia was not the best. Data flew away very quickly, without usage, always the same phone, 99% on Wi-Fi... plus I got high bills due to some calls to EU. Overall I did not like the service that is expected from an internet provider in 2020/2021.
Telia Bedrift - One of the worse internet providers & customer service I ever encountered in Norway (And I have been living here for over a decade). Unfriendly stuff and pretty lame approach in general - look like they are trying to punish the customer instead of solving issues... Had so many issues with the their internet coverage (simply stay away) that I simply gave up and move all my subscription to somewhere else. Simply avoid if you can - So many better options so why waste your money & time on this company and their lame customer service!