Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å sende e-post, håpløst å nå Telia på telefon og Chatte funksjonen er en vits😡
Jeg synes Telia det beste selskapet så langt,og jeg er godt voksen nå. De er svært hjelpsomme,finner alltid løsninger ,har god dekning og de er rimelige. Senes igår hjalp en ansatt meg å få refundert penger jeg hadde betalt for mye. Han ringte meg hjem som avtalt så fort alt var ok,og det var helt fantastisk service. Og slik er det hver gang. Så jeg bytter ikke mer. Takk TELIA.🙏🏻🙏🏻
De gir misvisene informasjon, selgrene sier ikke alt , man kan ikke brjke angreretten hos dem , veldig tragiske
Ble ilagt et nytt tlf nr uten mitt samtykke. Dette for å få en raskere bekreftelse på abonnement. Forferdelig kundebehandling.
Telia er dyre , men det går fint å prute, vertfall da en har 5 abb. God dekning bra pris (etter pruting ) men bindingstid 1 år(det går bra , eg har ikkje tenkt å flytte abb)
Bor fulltid i seilbåt , og har brukt mobilt brebånd fra Telia i mange år . Det var tidvis problemer i Bergens området , men etter jeg kom til Nord Norge er nettet ofte ubrukbart og med store hull i dekningen . Første jeg lære fra kollegaer er at Telia her oppe er UBRUBART og at det er bare å bytte med en gang. Grunnet store datapakker har jeg hold meg til Telia , men det siste halvåret + har nettet hver Russisk rulett .Noen ganger funker det ok med 15/20mb / sek , men ofte er man heldig med 1mb og dette med fri sikt 5/10 km fra Tromsø sentrum og ofte er nettet totalt fraværende . Når man klager kommer man ingen vei , "vi gjør arbeid på nettet ut mai 2022" vil forhåpentligvis bli bedre da ......ja jau . Telia kan brenne i helvete , forbann svindlere som tar seg betalt for noe de ikke klarer å leverer
De gjør feil, og prøver ikke engang å beklage eller rette dette opp. Trist.