Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bor fulltid i seilbåt , og har brukt mobilt brebånd fra Telia i mange år . Det var tidvis problemer i Bergens området , men etter jeg kom til Nord Norge er nettet ofte ubrukbart og med store hull i dekningen . Første jeg lære fra kollegaer er at Telia her oppe er UBRUBART og at det er bare å bytte med en gang. Grunnet store datapakker har jeg hold meg til Telia , men det siste halvåret + har nettet hver Russisk rulett .Noen ganger funker det ok med 15/20mb / sek , men ofte er man heldig med 1mb og dette med fri sikt 5/10 km fra Tromsø sentrum og ofte er nettet totalt fraværende . Når man klager kommer man ingen vei , "vi gjør arbeid på nettet ut mai 2022" vil forhåpentligvis bli bedre da ......ja jau . Telia kan brenne i helvete , forbann svindlere som tar seg betalt for noe de ikke klarer å leverer
De gjør feil, og prøver ikke engang å beklage eller rette dette opp. Trist.
Har prøvd å få telia til å installere internett hos meg i flere uker. Hver gang jeg snakker med dem er det motstridende informasjon. En av de jeg snakket med bare la på og sendte meg tilbake i "loopen" for å slippe å svare på spørsmålene mine. Når jeg endelig fikk avtalt time for installasjon så fikk jeg beskjed om å være hjemme og klar mellom 12 og 16. Jeg var i kontakt med Telia 2 ganger for å forsikre meg om at alt var ok. Det dukket ingen tekniker opp, og jeg fikk heller ikke beskjed om at personen ikke kom før etter at jeg ringte dem etter kl. 16.
Veldig bra abonnement, men når de økte prisene med 50% ble det for dyrt for oss. God dekning Bra nettsider Bra kundeservice
Bruker Telia siden dag 1 (Netcom), prøvd Telenor men hey! dette er en vanskelig butikk å holde kontakt med. Mens Telia er konge!! :-)
De ble veldig dyre og når jeg ville bytte så måtte jeg betale 950,- fordi jeg trakk meg fra avtalen. Uansett så lønnet det deg, tjener fort inn det
Partners foreldrer står som eier av mobil på nedbetaling. Vi må til forbrukerrådet for å få orden på dette nå, enkelt og greit. Bruksabo til meg og partner avsluttes herved også pga manglende mulighet å klage skriftlig. Forelder er ikke digital bruker, men vi kunne ha skrevet en epost "fra mor" og dermed fått all fakta skriftlig, for å vise til senere, det hadde løst mye nå. Foreldrer må i butikk eller i telefonkø for kommunikasjon, noe som siste år nå har vært tidvist håpløst med stengt butikk osv, og enda lengre køer. ting bes ikke om skriftlig, men sendes heller ikke uoppfordret, f eks "mobil ER nedbetalt og du skal det skriftlig tilfelle får flere purringer". betaler ikke en krone mer for dette surret. Skriftlig kommunikasjon, orden i abonnement og nedbetalingsordninger MÅ ordnes.