Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var på CC på Hamar å kjøpe en Samsung 21 ultra Jeg ba om den må være på mer enn 256 GB å jeg fikk tlf men de hadde ikke dekselet I bilen i garasjen på CC åpner jg eslen å legger merke til att den er på 128 GB .jeg går da opp på telia å gir beskjed om problemet til svar fikk jeg att de ikke tar åpne esker ,her er der snakk om 2 teip biter å ikke tatt i den .Som eier av firma as kjøpte vi iPhone 13 problemet max for å prøve før jul men vill ha andre. Ble heller ikke tatt imot hyggelig på tlf av daglig leder Det skal å sies att jeg har Add å sinne kommer uventede så noe høy tone fra meg ble det ..men uansett dette er ett sted jeg ikke anbefale noen jeg måtte vente lenge I tillegg da de ansatte sto å snakket sammen Så nå sitter med telefonen som må betales
Vi bojkottar O byter operatør,priset per GB ær skyhøg och så borde det vara rollover. Bra att det finnes Andra.
Først mottar jeg mail om at mitt abonnement er gammelt og går ut, hatt tre abonnement der siden de kjøpte Chess, og årevis i Chess. Det nye koster 200 mer i måneden, og de fjerner familie rabatten på 30. Gir litt mer data jeg uansett ikke trenger. Blir forbanna ringer kundeservice tar 30 minutter å komme frem, møter en som er hyggelig, sier han endrer til ett til kr 259. I tillegg 20 % rabatt, så 199, og jeg sier takk. Så kommer bekreftelse, nå er abonnementet bundet til dem i ett år, så må jeg sitte i 30 nye minutter og er nå forbanna. Treffer nå en idiot som sier han kan avslutte abonnementet, hvilket jeg ikke vil, da nummeret skal over til ny leverandør selvsagt. Oppfører seg jo som faktura svindlere, og mine to andre abonnement edbundet til 1 August og 1 Oktober og de skal også vekk. Jeg kommer til å spare på å skifte de ut, og de 25 000 jeg årlig betaler dem privat merker de sikkert ikke, men uansett merkelig måte å behandle lojale kunder på. Nå må jeg bytte selskap, greit nok, men hadde vært der evig om de oppførte seg normalt.
startet chat, fikk beskjed at kundebehandler var klar og sendte inn spørsmål. fikk ikke svar og etter gjentatte henvendelser via den åpne chattekanalen måtte jeg avslutte etter 12 minutter. Prøvde så å opprette ny chat, men fikk da beskjed om at pågang var for stor, så prøv igjen senere. Helt ok, da sender jeg bare en e-post. Men nei, å sende e-post (kontaktskjema) var stengt for dagen! Har under chat og e-post forsøket hele tiden stått i kø, bikker i skrivende stund 19 minutter. og får feilmelding ved bruk av min.telia på nettsiden. Finner en annen leverandør jeg.
Dårlig dekning, min samboer fått bruddgebyr får 4500.-. Vi hadde ingen lyst å bli kunde, etter å ha lest dekningsproblemer ov kundeomtaler. Kundebehandler informerte oss så feil angående angrefristen og da var det alt for seint å si opp avtalen vår. Anbefaler sterkt holde unna, meget stor svindelselskap.
Hadde et møte med en kundeservice behandler som ikke var noe interessert i å finne løsninger, men heller hakke på meg for og ligge bak med regninger, for første gang som lojal kunde i snart 10 år. Jeg kjenner at det og skulle snakke med en grisefrekk kunderådgiver som hånler av deg og problemene dine gjorde at jeg fikk fullstendig avsmak på hele dritt selskapet. Jeg betaler den dumme regninga når jeg får lønn også bytter jeg leverandør. Dette blir faen meg alt for dumt. Føler meg tråkket på etter 10 år med samarbeid
Jeg hadde Telia i mange år og var en fornøyd kunde, helt frem til jeg for to år siden lot meg lure til å gå over til Ice, da jeg kjøpte en ny mobil. Det angra jeg på etterhvert, da Ice ikke kunne gi meg en forfallsdato som passa til meg, så derfor måtte jeg i to år ringe inn hver måned for å få utsatt forfallsdato! Så tungvindt! Men Telia kunne gi meg en forfallsdato som passer til meg, og også en ferdig utfylt giro faktura via postbrev, noe som Ice ikke kunne (ville). Dessuten kan jeg ringe, sende sms, mms fritt til hele Norden og til Baltikum, og det er et godt tilbud! :) Når det gjelder kundeservice, så er ventetiden på telefon ganske lang, og jeg får ikke tilbud om at de ringer tilbake, tror jeg. Jeg har positiv erfaring med de jeg har snakket med på telefon, men når det gjelder å få hjelp via epost, ser det ut til at ikke alle har nok kunnskap til å være til hjelp, og det er alltid en ny "behandler" som jeg må gjenta det samme til. Alle firmaer har forbedringspotensiale, men jeg kan ikke forstå at det er så mange som er misfornøyd med Telia her, men kanskje de fornøyde ikke har lagt merke til denne siden?