Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra abonnement, men når de økte prisene med 50% ble det for dyrt for oss. God dekning Bra nettsider Bra kundeservice
Bruker Telia siden dag 1 (Netcom), prøvd Telenor men hey! dette er en vanskelig butikk å holde kontakt med. Mens Telia er konge!! :-)
De ble veldig dyre og når jeg ville bytte så måtte jeg betale 950,- fordi jeg trakk meg fra avtalen. Uansett så lønnet det deg, tjener fort inn det
Partners foreldrer står som eier av mobil på nedbetaling. Vi må til forbrukerrådet for å få orden på dette nå, enkelt og greit. Bruksabo til meg og partner avsluttes herved også pga manglende mulighet å klage skriftlig. Forelder er ikke digital bruker, men vi kunne ha skrevet en epost "fra mor" og dermed fått all fakta skriftlig, for å vise til senere, det hadde løst mye nå. Foreldrer må i butikk eller i telefonkø for kommunikasjon, noe som siste år nå har vært tidvist håpløst med stengt butikk osv, og enda lengre køer. ting bes ikke om skriftlig, men sendes heller ikke uoppfordret, f eks "mobil ER nedbetalt og du skal det skriftlig tilfelle får flere purringer". betaler ikke en krone mer for dette surret. Skriftlig kommunikasjon, orden i abonnement og nedbetalingsordninger MÅ ordnes.
Vanskelig å få hjelp og forklaring på skyhøye fakturaer. Ved en oppringning til de, ventet jeg i 45 min, andre gang over 30 min.! Helt håpløst og veldig irriterende!
Var på CC på Hamar å kjøpe en Samsung 21 ultra Jeg ba om den må være på mer enn 256 GB å jeg fikk tlf men de hadde ikke dekselet I bilen i garasjen på CC åpner jg eslen å legger merke til att den er på 128 GB .jeg går da opp på telia å gir beskjed om problemet til svar fikk jeg att de ikke tar åpne esker ,her er der snakk om 2 teip biter å ikke tatt i den .Som eier av firma as kjøpte vi iPhone 13 problemet max for å prøve før jul men vill ha andre. Ble heller ikke tatt imot hyggelig på tlf av daglig leder Det skal å sies att jeg har Add å sinne kommer uventede så noe høy tone fra meg ble det ..men uansett dette er ett sted jeg ikke anbefale noen jeg måtte vente lenge I tillegg da de ansatte sto å snakket sammen Så nå sitter med telefonen som må betales
Vi bojkottar O byter operatør,priset per GB ær skyhøg och så borde det vara rollover. Bra att det finnes Andra.