Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg og min sønn hadde telia familie med 10 GB hver og prisen var bra. 249,- betalte jeg og han 399,- med 30 % rabatt. Jeg kjøpe han ny telefon på supertilbud gjennom DnB. Dette forutsetter nytegning eller videre binding i 12 mnd. Da ny avtale kom var rabatten på 30% borte. Jeg spurte på butikken om vi kunne binde oss til et rimeligere abonnement da han aldri bruker 10 GB pr mnd og det kunne vi. Han fikk da 6 GB til kr 329,- Det som skjedde videre var at mitt abonnement økte til 399.-pr mnd iten å bli varslet. Det som skulle være et supertilbud endte opp med en differanse på kr 38,- og mindre data. Supertilbudet ble gjort om til at jeg kjøpte telefonen på fullpris og jeg skifter leverandør av mobilabonnement. Sjekk nøye hva dere har og evt får hvis man velger å inngå nye avtaler/mobilkjøp
Internett som faller ut og ikke oppdaterer de driftsmeldingene. Hjemmekontor er ett sjangsespill jeg ikke ville ha gamblet på. Betaler i dyre dommer for internett som faller ut i hytt og pine. Kommer til å gå vekk ifra Telia så fort det lar seg gjøre....
For dårlig dekning i vårt område, og enkelte andre plasser i Norge.
Dersom det kommer dørselgere fra Telia som prøver å selge bredbånd så be om skriftlig tilbud. Telia har to ganger prøvd å selge bredbånd, men det skriftlige tilbudet samsvarer ikke med det dørselger lover. Dette er en useriøs leverandør av telekommunikasjon og bredbånd som har en uakseptabel framgangsmåte.
Var på norgesferie men min kjæresten. Hun har Telenor og jeg har Telia så det endte med at hun måtte dele nett med meg på nesten halve turen. Er utrolig overrasket over at de har så dårlig dekning rundt i landet mtp hvor gode de fremstiller seg som. Styr unna!
Kan ikke få fiber der jeg bor og talia har bedre dekning enn Telenor som drifter mobiltelefonen.
Jeg har i nærmere 10 måneder betalt dobbelt abonnementer hver måned. Det vil vel tilsvare tiden fra da Telia overtok Chess. Jeg har fundert og ringt Telia uten noen løsning. I kveld fekk jeg nok, ringte igjen og fekk beskjed om å finne faturanummer på E avtale på nettbanken. Kunne de ikke ha gjort det selv? Jeg kavet en stund, men aha! Løsningen kom: De har uten mitt vitende lagt inn min mann`s abonnement med hans navn på min konto, som E avtale. Det morsomme er at min mann selvfølgelig ikke har mottatt noen regninger. I går kveld byttet jeg til Telenor.