Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Di sender regninger på nytt som allerede er betalt og nekter å innrømme at di tar feil, hvis du har to abonnement mobil og mobilt bredbånd så blir det veldig uoversiktlig over dine fakturaer, her må det organiseres bedre sånn at det ikke kan misforstås, et mer kundevennlig system og profesjonell kundeservice mangler.
Et serieprogram mangler plutselig teksting i flere dager, chatrobot ubrukelig, chat sier de melder problemet videre torsdag, telefon til kundeservice svarer noe uforståelig om andrelinjetjeneste og teknikk og at de ikke kan gjøre noe, må vente til neste tirsdag for å få svar. Utrolig dårlig kundersevice. Burde kunne rette ved ett tastetrykk av folk med nødvendig kompetanse
Skulle vært Litt billigere for ubegrenset data bruk :)
Kundebehandlere føles som om de kun sitter å venter på lønningsdag, filer negler og tygger for livet
Lot meg dessverre overtale til å skifte til telia. Vesentlig dårligere dekning både på tale og 4G en Telenor i de områder jeg oppholder meg
Verdens verste kundeservice. Påstår de har sendt meg en vare de ikke har... Ingen vil gi meg et ordentlig svar. Fakturerer meg, nekter å kreditere faktura.
Etter overtok fra Get er mer ustabil Internett. Kan man ikke stole på når man har hjemmekontor. Dårlig dekning.